انتشار آپدیت اندروید 13 برای گوشی Xiaomi 12 Pro

انتشار آپدیت اندروید 13 برای گوشی Xiaomi 12 Pro

شیائومی 12 پرو به‌روزرسانی MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 را در چندین بازار دریافت کرده است. به تازگی، دستگاه به آخرین به روز رسانی نرم افزار در هند دسترسی پیدا کرده است.

این به روز رسانی در حال حاضر برای آزمایش کنندگان Mi Pilot در دسترس است. باید در روزهای آینده برای همه کاربران عرضه شود. به روز رسانی MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 برای شیائومی 12 پرو در هند با نسخه سیستم عامل V14.0.1.0.TLBINXM ارائه می شود. وزن آن 4.4 گیگابایت است.

اگرچه در ماه فوریه هستیم، این به روز رسانی فقط وصله های امنیتی ژانویه 2023 را به همراه دارد. همچنین، تغییرات رسمی در مورد ویژگی های جدید صحبت نمی کند. به هر حال، این گوشی تمام ویژگی های جدید MIUI 14 را که برای بازارهای جهانی در نظر گرفته شده است، دریافت می کند.

با توجه به تاریخچه عرضه MIUI در هند، به روز رسانی باید ظرف یک ماه یا کمتر به همه کاربران برسد. پس از آزمایش آزمایشی، به روز رسانی وارد مرحله “Stable Beta” و به دنبال آن “Stable” می شود.

اندروید 13 اولین آپدیت اندروید برای شیائومی 12 پرو است. به طور مشابه، MIUI 14 نیز اولین به روز رسانی MIUI آن است. از آنجایی که گوشی هوشمند واجد شرایط سه به‌روزرسانی اندروید است، باید تا اندروید 15 و حداقل MIUI 16 را دریافت کند.

سامسونگ، اوپو و وان پلاس اکنون وعده چهار آپدیت اندروید را می دهند. امیدواریم شیائومی نیز به این گروه بپیوندد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر کیس رندر گوشی Xiaomi 13 Ultra

نظرات در مورد : انتشار آپدیت اندروید 13 برای گوشی Xiaomi 12 Pro

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *