انتشار آپدیت اندروید 12 برای گوشی V60 ThinQ 5G ال جی

انتشار آپدیت اندروید 12 برای گوشی V60 ThinQ 5G ال جی

ال جی V60 ThinQ 5G گوشی هوشمند پرچمدار سال 2020 بود. گفته می شود این دستگاه آخرین گوشی 5G مناسب این شرکت در بازار است. همانطور که می دانیم، این برند اکنون صنعت گوشی های هوشمند را برای همیشه ترک کرده است. با این حال، به نظر می رسد کره ای ها همچنان به وعده به روز رسانی نرم افزار خود پایبند هستند. حال به تازگی LG تصمیم گرفت آپدیت اندروید 12 را برای گوشی V60 ThinQ 5G منتشر کند.

LG V60 ThinQ در ایالات متحده، به ویژه مدل های T-Mobile در حال دریافت به روز رسانی اندروید 12 هستند. چیزی که شگفت‌آور است این بوده که گوشی در لیست دستگاه‌های واجد شرایط ال‌جی برای به‌روزرسانی اندروید 12 نبود، اما به هر حال همچنان آن را دریافت می‌کند. به نظر می‌رسد که ال‌جی می‌خواهد اکثر گوشی‌های هوشمند پریمیوم خود را به آخرین به‌روزرسانی‌ها مجهز سازد. به عنوان مثال، اخیراً LG Velvet به روز رسانی Andriod 12 را در کره جنوبی دریافت کرد.

شماره ساخت آپدیت SKQ1.211103.001 و حجم بروزرسانی 1.17 گیگابایت است. اطلاعات زیادی در تغییرات وجود ندارد زیرا به طور مبهم به رفع اشکالات، امنیت و بهبودهای سیستم اشاره می کند. این به‌روزرسانی همچنین وصله امنیتی مارس 2022 را ارائه می دهد، نه جدیدترین، اما هنوز هم قابل قبول است.

اگر صاحب یک V60 ThinQ هستید و اهل ایالات متحده هم می باشید، باید اعلان به‌روزرسانی OTA را دریافت کرده باشید. همچنین می توانید با رفتن به Settings > Software Update آن را به صورت دستی به روز کنید. اگر به‌روزرسانی اندروید 12 را در بخش به‌روزرسانی نرم‌افزار مشاهده نکردید، مدتی صبر کنید زیرا احتمالاً نسخه مرحله‌ای است، بنابراین رسیدن به مدل‌های V60 ThinQ مدتی طول می‌کشد.

در اخباری مرتبط سال گذشته، ال جی تجارت گوشی‌های هوشمند خود را تعطیل کرد، اما این شرکت قول داده بود که به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و خدمات پشتیبانی را برای کاربران گوشی‌های هوشمند خود برای مدتی ادامه دهد.

با وفای به این وعده، شرکت کره ای اکنون فهرستی از گوشی‌های هوشمندی که به‌روزرسانی اندروید 12 را در بازار کره جنوبی دریافت خواهند کرد، منتشر کرده است. ال‌جی فاش کرده که گوشی‌های هوشمند Q92 5G، V50 ThinQ و V50S ThinQ به‌روزرسانی اندروید 12 را در سه ماهه دوم سال جاری دریافت خواهند کرد، در حالی که گوشی‌های هوشمند LG Q52، LG Valvet و LG Wing به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید  گوشی پرنده ال جی + ویدئو

گوشی هوشمند ال‌جی V60 در لیست دستگاه‌هایی که قرار است به‌روزرسانی جدید را دریافت کنند، وجود ندارد، اما از آنجایی که این دستگاه در بازار کره جنوبی عرضه نشد، در لیست به‌روزرسانی‌ها کره جنوبی گنجانده نشده است.

این شرکت مصمم است که مشتریان را منتظر باقی نگذارد و بنابراین، همچنین فاش کرده است که گوشی‌های هوشمند LG Wing و LG Valvet نیز آپدیت اصلی بعدی سیستم عامل یعنی اندروید 13 را دریافت خواهند کرد که انتظار می‌رود در سه ماهه سوم 2022 منتشر شود.

ماه گذشته، ال‌جی آپدیت اندروید 12 را برای گوشی هوشمند Valvet تایید و منتشر کرد، و آن را به اولین گوشی از این برند تبدیل کرد که آخرین سیستم عامل اندروید 12 را دریافت می‌کند. اگرچه این شرکت قبلاً در زمینه به روز رسانی نرم افزار سابقه خوبی نداشت، اما اکنون همه چیز متفاوت به نظر می رسد.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار آپدیت اندروید 12 برای گوشی V60 ThinQ 5G ال جی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *