انتشار آپدیت امنیتی ماه جولای برای سری Galaxy S10

انتشار آپدیت امنیتی ماه جولای برای سری Galaxy S10

پس از گلکسی اس 20، گلکسی اس 21 و گلکسی اس 22، سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی جولای 2022 را برای سری گلکسی اس 10 عرضه کرده است. خوب است ببینیم که سامسونگ به‌روزرسانی‌های امنیتی ماهانه را حتی برای تلفن‌هایی که بیش از سه سال از عمرشان می‌گذرد، ارائه می‌کند.

آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای Galaxy S10e، Galaxy S10 و Galaxy S10+ نسخه میان‌افزار را به G97xFXXSFHVG3 افزایش می‌دهد. این وصله امنیتی جولای 2022 را ارائه می کند که بیش از 50 آسیب پذیری حریم خصوصی و امنیتی را برطرف می سازد. این به روز رسانی همچنین سایر اشکالات را برطرف کرده و ثبات سیستم را بهبود می بخشد.

اگر در بلغارستان، آلمان، یونان، لوکزامبورگ، کشورهای شمال اروپا، لهستان، اروپای جنوب شرقی، سوئیس، منطقه بالتیک، جمهوری چک یا هلند هستید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار و ضربه زدن روی آن، به‌روزرسانی جدید را دانلود کنید. دانلود و نصب.

گلکسی اس 10 در اوایل سال 2019 با اندروید 9 عرضه شد. سامسونگ آپدیت اندروید 10 را برای سری گلکسی اس 10 در اوایل سال 2020، آپدیت اندروید 11 را در اوایل سال 2021 و آپدیت اندروید 12 را در اوایل سال جاری منتشر کرد. در اخباری مرتبط سامسونگ گمانه زنی ها مبنی بر توقف تولید تراشه های اگزینوس را رد کرده است. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه این شرکت تا سال 2023/2024 از چیپ های Exynos در سری پرچمدار خود استفاده نمی کند. همچنین استنباط شده است که سامسونگ نیز متعاقباً تولید تراشه ها را متوقف خواهد کرد. گزارش اخیری که در کره جنوبی فاش شده به نقل از سامسونگ می گوید که این شایعه نادرست است.

بیانیه سامسونگ در کنفرانس کنفرانس سه ماهه دوم 2022 این کمپانی منتشر شد که در آن عملکرد خود در سه ماهه را تشریح کرد. سامسونگ می گوید که تجارت تولید اگزینوس خود را متوقف نخواهد کرد و در حال کار بر روی توسعه رقابت برند Exynos است. سامسونگ می‌گوید امیدوار است با سایر مشاغل IP همکاری کند و توسعه‌های اولیه را برای تقویت سهم بازار مشتریان اصلی خود آغاز کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اولین آپدیت نرم افزاری گلکسی اس 24 در مناطق بیشتری منتشر می‌شود

نظرات در مورد : انتشار آپدیت امنیتی ماه جولای برای سری Galaxy S10

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *