انتشار آپدیت امنیتی ماه آگوست برای Galaxy A42 5G

انتشار آپدیت امنیتی ماه آگوست برای Galaxy A42 5G

سامسونگ در حال حاضر جدیدترین وصله امنیتی خود را برای گوشی‌های مختلف گلکسی رده بالا در سری گلکسی نوت، گلکسی اس و گلکسی Z منتشر کرده است. اکنون، این شرکت به‌روزرسانی را برای دستگاه‌های میان‌رده سری گلکسی A آغاز کرده است.

جدیدترین گوشی هوشمند گلکسی که آپدیت امنیتی آگوست 2022 را دریافت کرد، گلکسی A42 5G نام دارد. به روزرسانی با نسخه سیستم عامل A426BXXU3DVG3 ارائه می شود. در حال حاضر در برخی از کشورهای آسیایی و اروپایی از جمله استرالیا، بلغارستان، فرانسه، لوکزامبورگ، مالزی، لهستان، سنگاپور، اسلواکی، اسلوونی، سوئیس، تایلند، منطقه بالتیک، منطقه نوردیک و فیلیپین موجود است.

وصله امنیتی آگوست 2022 برای ده‌ها آسیب‌پذیری مرتبط با حریم خصوصی و امنیتی، از جمله آسیب‌پذیری‌های مربوط به Samsung DeX، Samsung Knox، افشا آدرس MAC از طریق بلوتوث و وای‌فای و کنترل دسترسی نامناسب، اصلاحاتی ارائه می‌کند.

اگر در یکی از کشورهای ذکر شده در بالا زندگی می‌کنید و Galaxy A42 5G دارید، اکنون می‌توانید آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزار را با رفتن به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار و ضربه زدن روی Download and install دانلود و نصب کنید.

سامسونگ گلکسی A42 5G را در اواسط سال 2020 با نرم افزار One UI 2.5 مبتنی بر اندروید 10 عرضه کرده بود. این گوشی به‌روزرسانی One UI 3 مبتنی بر اندروید 11 را در اوایل سال 2021 و به‌روزرسانی One UI 4 مبتنی بر اندروید 12 را در اوایل سال جاری دریافت کرد. برای کسب جزئیات بیشتر دستگاه می توانید حتی به وب سایت شرکت سامسونگ هم مراجعه داشته باشید.

این گوشی هوشمند از مشخصات کلیدی برجسته ای برخوردار است و یک میان رده جذاب تلقی می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  استفاده از دوربین سه گانه در گلکسی اس 10 سامسونگ

نظرات در مورد : انتشار آپدیت امنیتی ماه آگوست برای Galaxy A42 5G

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *