انتشار آپدیت امنیتی آوریل برای گلکسی A53

انتشار آپدیت امنیتی آوریل برای گلکسی A53

گلکسی A53 5G یکی از اولین گوشی‌های هوشمند سامسونگ بود که شروع به دریافت به‌روزرسانی امنیتی آوریل 2023 کرد، اما انتشار این به‌روزرسانی به آن سرعتی که صاحبان گوشی می‌خواستند نبود. از زمانی که این آپدیت برای اولین بار منتشر شد، انتشار تنها برای منطقه آمریکای شمالی محدود شد، اما به نظر می‌رسد سامسونگ در نهایت آن را برای سایر مناطق ارائه کرده است.

مدل های بین المللی گلکسی A53 اکنون در برخی کشورها شروع به دریافت آپدیت کرده اند. دارندگان A53 در کشورهایی مانند برزیل و پاناما می‌توانند به‌روزرسانی جدید را دانلود کنند که با شماره ساخت A536EXXS5CWD2 ارائه می‌شود.

این آپدیت تنها اصلاحات امنیتی را برای A53 به ارمغان می آورد، همانطور که توسط نسخه سیستم عامل تایید شده است. آپدیت امنیتی آوریل 2023 بیش از 60 آسیب‌پذیری موجود در تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی سامسونگ را برطرف می‌کند، از جمله رفع آسیب‌پذیری‌هایی که بر برخی چیپ‌ست‌های مدرن Exynos تأثیر می‌گذارند.

در اخباری مرتبط انتظار می‌رود سامسونگ چندین دستگاه پریمیومی را در نیمه دوم سال 2023 معرفی کند. این دستگاه ها شامل گلکسی زد فولد 5، گلکسی زد فلیپ 5 و سری گلکسی تب اس 9 می‌شود. مشخصات پرچمدار Galaxy Tab S9 Ultra پیشتر فاش شده و این تبلت نیز در Geekbench رویت شد و عملکرد آن فاش شد.

در حال حاضر، اطلاعات جدیدی در مورد حافظه ذخیره سازی تبلت پرچمدار منتشر شده است. یکی از کارشناسان توییتر Revengnus ادعا کرده که Galaxy Tab S9 Ultra در سه نسخه عرضه خواهد شد که از نظر حافظه رم و ظرفیت های ذخیره سازی متفاوت است: 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی. به غیر از گزینه های ذخیره سازی و رم، اجازه دهید نگاهی به سایر مشخصات لو رفته Tab S9 Ultra بیندازیم.

گلکسی تب اس 9 اولترا، تبلت اندرویدی آینده سامسونگ، قرار است مشخصات قابل توجهی داشته باشد. این تبلت دارای صفحه نمایش WQXGA+ با سایز 14.6 اینچ و ابعاد مشابه مدل قبلی یعنی Tab S8 Ultra با ضخامت 5.5 میلی متر و وزن 737 گرم خواهد بود.

اگر از دارندگان گوشی مذکور هستید بهتر است به بخش تنظیمات و بروزرسانی مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید  آشکار شدن قیمت سری Galaxy Tab S9

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار آپدیت امنیتی آوریل برای گلکسی A53

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *