انتخاب بهترین ساعت هوشمند bitfit برای شما

انتخاب بهترین ساعت هوشمند bitfit برای شما

این روزها تعداد زیادی مارک تجاری وجود دارد که ساعت هوشمندی را ارائه می کنند، اما ساعت هوشمند fitbit معروف ترین برند با نام تجاری است که تقریباً مترادف با fitness trackers است. این لزوما به این معنی نیست که ساعت هوشمند fitbit بهترین ساعت هوشمند را تولید می کند ، اما دامنه پوشیدنی آن شامل گزینه هایی است که اکثریت را راضی می کند.

ویژگی های ساعت هوشمند fitbit

1-مانیتور ضربان قلب

یک مانیتور ضربان قلب 24/7 دسترسی به ویژگی های چشمگیر ردیابی خواب ساعت هوشمند fitbit و همچنین امتیازات آمادگی قلبی شما را فراهم می کند ، که تخمینی از آمادگی کلی قلبی عروقی شما است و با اندازه گیری VO2 max برابر است.

2-GPS

توصیه می شود که دوندگان و دوچرخه سواران نوعی GPS را در دستگاه خود داشته باشند، که امکان ردیابی دقیق مسیرها را فراهم می کند ، و بنابراین جزئیات و مسافت را به سرعت نشان می دهند. ساعت هوشمند Ionic Fitbit درواقع GPSداخلی را ارائه می دهد ، در حالی که GPS Versa و Charge 3 را به هم متصل کرده اند ، این بدان معنی است که ساعت هوشمند fitbit برای دستیابی به سیگنال GPS به تلفن شما لینک می شود.

3-ضدآب

شناگران به طور طبیعی برای پیگیری فعالیت های آبی خود به یک دستگاه ضد آب نیاز دارند. قبلاً این یک عیب در ترکیب ساعت هوشمند fitbit بود، اما اکنون چند گزینه ضد آب دارد. Flex 2 و Charge 3 ردیابی محدود دارند که به محض خارج شدن از استخر قابل دسترسی هستند، در حالی که ساعتهای هوشمند Ionic و Versa می توانند در زمان واقعی خطاها و سرعت شما را ردیابی کنند و آن را روی صفحه دستگاه شما نمایش دهند.

4-ردیابی سلامت زنان

در حالی که هنوز ویژگی نسبتاً جدیدی است وجود دارد که اطلاعات جدیدی را به شما منتقل می کند، سه ردیاب گران قیمت Fitbit می تواند به زنان کمک کند تا چرخه قاعدگی خود را ردیابی کنند و دوره های باروری را پیش بینی کنند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتخاب بهترین ساعت هوشمند bitfit برای شما

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *