امکان تماس ویدئویی با اینستاگرام

اینستاگرام

برنامه اینستاگرام بعد از افزودن امکاناتی مانند آرشیو استوری و هایلایت استوری، افزودن گیف به استوری، فعال کردن وضعیت فعالیت، اکنون دست اندر کاران سعی دارند تماس ویدئویی را به این برنامه اضافه کنند. این ویژگی به شما امکان داشتن تماس های ویدیویی همانند واتساپ ، فیس بوک مسنجر و سایر برنامه ها را می دهد. از آن جایی که هدف اینستاگرام اشتراک گذاری عکس ها و ویدیوهای کاربران بوده، بیشترین تلاش خود را بر روی آن گذاشته است و با استفاده از تماس ویدئویی این اپلیکیشن می تواند بی نقص شود و سبب ایجاد تعبیری بزرگ در این برنامه می شود.

آیکون این برنامه در نسخه ای که در حال حاضر در دسترس نیست در سایت wABetalnfo قرار دارد و طبق گزارشات این برنامه هنوز کامل نیست و هم اکنون درحال کار بر روی این اپلیکیشن هستند و هم اکنون این ویژگی برای عموم در دسترس نیست. این ویژگی در قسمت navigation در صفحه چت قرار دارد و شما می توانید با افرادی که چت می کنید تماس ویدئویی داشته باشید و در صورتی که قبلاً پیامی رد و بدل نشده باشد این ویژگی در دسترس نخواهد بود. این تنها موضوعی است در رابطه با آن اطلاع داریم.

فیسبوک در دسامبر گفته که شبکه های اجتماعی برای افراد ضرر دارد و در جایی دیگر گفته که بستگی به استفاده شما دارد و بر اساس این واقعیت ، باید درست از آن استفاده کنید. شما در شبکه های اجتماعی می توانید به صورت غیر مستقیم ، به وسیله پست ها و سایر با دوستان و اطرافیان خود ارتباط داشته باشید. در مورد یک دیگر نظر بدهید ولی با استفاده بیش از حد، این کار می تواند باعث هدر رفتن وقت افراد گردد. با شناختی که از اینستاگرام داریم، شاید این قابلیت در حد تست بماند و در دسترس عموم قرار نگیرد ولی با ثبت نام در نسخه بتا اینستاگرام، به این ویژگی دسترسی پیدا کنید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : امکان تماس ویدئویی با اینستاگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *