امت شیر، مدیرعامل توییچ پس از 16 سال از سمت خود کناره گیری کرد

امت شیر، مدیرعامل توییچ پس از 16 سال از سمت خود کناره گیری کرد

امت شیر، مدیرعامل توییچ اعلام کرد که فوراً از سمت خود کناره‌گیری می‌کند و دلایل شخصی را دلیل اصلی کناره‌گیری خود عنوان می‌کند. دن کلنسی، که در حال حاضر به عنوان رئیس توییچ فعالیت می کند، به عنوان مدیر عامل شرکت خواهد کرد و شیر در نقش مشاور باقی خواهد ماند.

در یک پست وبلاگی که تصمیم خود را توضیح می دهد، شیر گفت که تولد اولین فرزندش او را بر آن داشت تا در مورد آینده خود با Twitch فکر کند. در نتیجه، او احساس کرد که پلتفرم به حدی رشد کرده است که دیگر نیازی به توجه مداوم او ندارد و او آماده است تا با چالش های جدید مقابله کند.

Shear از آمازون، که توییچ را در سال 2014 خریداری کرد، به خاطر حمایت آنها و اجازه رشد و شکوفایی این پلتفرم قدردانی کرد. Shear همچنین لحظاتی را به یادآوری منشأ Twitch که به عنوان پروژه ای در سال 2006 برای ایجاد یک برنامه تلویزیونی واقعی 24/7 در مورد زندگی جاستین کان آغاز شد، اختصاص داد. این به Justin.tv تبدیل شد، سایتی که در آن کاربران می‌توانستند خود را از طریق ویدیوی آنلاین که توسط Shear، Kan، Michael Seibel و Kyle Vogt بنیان‌گذاری شده بود، زندگی کنند. پس از اینکه گیمرها شروع به استفاده از سایت برای پخش گیم پلی خود کردند، این شرکت سرویس اختصاصی Twitch.tv را در سال 2011 راه اندازی کرد و در سال 2014 رسماً نام خود را به Twitch Interactive تغییر داد.

امروزه Twitch دارای بیش از 8 میلیون استریمر در ماه است که گواهی بر رشد و موفقیت این پلتفرم است. خروج شیر پس از خروج کوین لین، مدیر ارشد اجرایی سابق توییچ، در نوامبر 2020 صورت گرفت. قبل از خروج Shear، او آخرین یکی از بنیانگذاران بود که هنوز در شرکت بود. با روی کار آمدن کلنسی به عنوان مدیر عامل، Twitch آماده است تا مسیر صعودی خود را ادامه دهد و همچنان یک بازیکن پیشرو در دنیای پخش زنده بماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : امت شیر، مدیرعامل توییچ پس از 16 سال از سمت خود کناره گیری کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *