ال جی جی 7 تین کیو (ThinQ) رونمایی شد

جی 7 تین کیو

ال جی از شرکت هایی است که به شدت به پیشرفت و گسترش فعالیت خود علاقه داشته و با پشتکار بسیار بالایی سعی دارد مسیر موفقیت را خیلی سریع طی کند. از این رو در عرضه پرچم دار جدید خود , یعنی ال‌ جی جی 7 تین‌ کیو , خلاقیت و کیفیت بالایی را ارائه داده است. این گوشی که یکی از برترین گوشی های هوشمند تولید شده توسط کمپانی ال جی می باشد , نظر های کاربران را به خود جلب کرده و از هم اکنون طرفداران زیادی دارد.

ال‌ جی جی 7 تین‌ کیو , اولین پرچم دار شرکت ال جی در سال 2018 می باشد , این گوشی پیشرفته ترین و جدید ترین مدل از خانواده تین کیو است. از جمله تغییراتی که می توان در گوشی جی 7 تین کیو دید , از بین رفتن حاشیه های صفحه نمایش است , این امر باعث شده جی 7 تین کیو , زیبایی خاص و منحصر به فردی را از آن خود کند. از دیگر ابتکارات ال جی در شکل ظاهری این پرچم دار جدید , باید به لبه‌ ی بالایی آن اشاره کرد که زبانه ای کوچک در آن دیده می شود. در دنیای تکنولوژی این زبانه را ناچ می نامند.

جی 7 تین کیو

و اما درباره صفحه نمایش ال جی جی 7 تین کیو نظرات زیادی وجود دارد. این بار ال جی با ایجاد یک ویژگی به نام فول ویو , یک نمایشگر ۶.۱ اینچی با نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ و رزولوشن ۱۴۴۰ × ۳۱۲۰ پیکسل را ارائه داده است که با قرار گرفتن در کنار حاشیه های بسیار باریک بدنه گوشی بسیار زیبا و جذاب به نظر می رسد. این صفحه نمایش از کیفیتی بی نظیر بهره می برد.

ال جی برای تأمین نیاز این گوشی , باتری ۳۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی را برای آن در نظر گرفته است.فن‌ آوری Qnovo , باعث افزایش مدت نگه داشتن شارژ می شود و تعبیه درگاه پورت USB – C با فن آوری Quick Charge 3.0 کوالکام , این گوشی را به ویژگی فست شارژ مجهز کرده است. دوربین این پرچم دار نیز همانند اکثر گوشی های شرکت ال جی دوگانه‌ است. سنسور‌ های آن ۱۶ مگا پیکسل بوده و با میدان‌ های دید این دوربین به ترتیب ۷۱ درجه و واید ۱۰۷ درجه می باشد. ماژول اصلی کنار لنز دوربین با دیافراگم f/1.6 واقع شده است. برای افزایش کیفیت عکس و جلوگیری از لرزش‌ دست , لرزش گیر اپتیکال تصویر درست در کنار فوکوس خودکار تشخیص فاز و لیزری تعبیه شده است، قرار دارد. ماژول دوم که دارای یک لنز واید بوده و طبیعتا دیافراگم آن نیز کم تر از f/1.9 است ، فاقد لرزش‌ گیر اپتیکال تصویر می باشد.

جی 7 تین کیو

جنس بدنه , ترکیبی از فلز و شیشه است. این ترکیب که امروزه بسیار مورد توجه گوشی سازان می باشد , جذابیت گوشی ها را افزایش می دهد. پنل شیشه ای که در قسمت جلویی و پشتی به چشم می خورد ازجنس گلس 5 است که در برابر ضربه نسبت به سایر شیشه ها مقاوم تر است. کل بدنه از آلومینیوم ساخته شده و بسیار خوش دست و در عین حال مقاوم می باشد. اندازه این گوشی 153.2 در 71.9 در 7.9 میلی‌ متر است و وزن آن 162 گرم ثبت شده است.

سیستم عامل اندروید 8.0 ( اوریو ) به صورت پیش فرض روی ال جی جی 7 تین کیو در نظر گرفته شده است. از مهم ترین مشخصات فنی آن باید به پردازنده اصلی 8 هسته‌ ای آن اشاره کردکه شامل چهار هسته‌ 2.8 گیگا هرتزی Kryo 385 Gold و چهار هسته‌ 1.7 گیگا هرتزی Kryo 385 Silver می شود و قدرت پردازش دستگاه را به صورت قابل توجهی ارتقأ داده است.

جی 7 تین کیو

این گوشی با دو حافظه داخلی 128 گیگابایت که دارای 6 گیگابایت رم و مدل دیگر  64 گیگابایت به همراه  4 گیگابایت رم به زودی عرضه خواهد شد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ال جی جی 7 تین کیو (ThinQ) رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *