ال جی بزودی Q92 میان رده 5جی را معرفی می کند

ال جی

شرکت ال جی در سال جاری چندان فعال نبوده و اسمارتفون‌های خاصی را در بازار عرضه نکرده است. حال براساس پایگاه داده گیک بنچ به تازگی گوشی هوشمند جدیدی در این پایگاه آشکار شده که گفته می‌شود Q92 نام دارد.

یکی از 13 مدل خانواده Q که قرار است در آینده نزدیک شاهد معرفی آن باشیم. Q92 از پردازنده اسنپدراگون 765جی بهره می‌برد و به پشتیبانی شبکه 5جی هم می‌پردازد. بنابراین باید آن را یک گوشی هوشمند میان رده دانست که رقیب جدی برای Galaxy A71 5G و A51 5G سامسونگ محسوب می‌شود.

این طور پیداست برند کره‌ای قصد دارد یک دیوایس ارزنده را معرفی و عرضه دارد. بنابراین باید انتظارات بسیاری از کیو 92 داشت. هرچند پیشتر شاهد عرضه ولوت به عنوان یک رده میانی سطح بالا بودیم، اما این بار Q92 میان رده نسبتا سطح بالا محسوب می‌شود.

در سایر مشخصات باید به 6 گیگابایت رم، سیستم عامل اندروید 10 کیو، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، پنل نمایشگر 6.8 اینچی LCD به جای OLED و چندی دیگر اشاره کرد. جزئیات بیشتری از کیو 92 در دست نیست تا به آن پرداخت اما ال جی قصد دارد یک میان رده پرتوان را برای رقابت با محصولات کره‌ای رقیب عرضه دارد.

پیش بینی شده در ایفا 2020 ال جی بخواهد Q92 پرشایعه را معرفی کند. تاکنون چند باری درباره کیو 92 شایعاتی منتشر شده و این نخستین بار نیست درباره این دیوایس اطلاعاتی دردسترس قرار می‌گیرد. شایان ذکر است که ابتدا سال جاری ال جی کیو 60 5جی را معرفی کرد و دیگر خبری از رونمایی پرچمدار جدید نشد، به جز آن که چند عضو خانواده اقتصادی K و Q در کنار Velvet خاص معرفی کرد.

به هر حال باید منتظر ماند تا در موعد مقرر LG بخواهد گوشی هوشمند جدید خود را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد. بی شک Q92 از زبان طراحی جدید برخوردار بوده و تجربه کاربری خوبی رقم خواهد زد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ال جی سنسور اثر انگشت گوشی ها را به زیر سطح صفحه ی نمایش منتقل می کند

نظرات در مورد : ال جی بزودی Q92 میان رده 5جی را معرفی می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *