اقدامات لازم بعد از آپدیت ویندوز10 موبایل

ویندوز 10 موبایل

یکی از جدیدترین نسخه های که توسط شرکت مایکرو سافت برای گوشی ارائه شده است ویندوز 10 موبایل می باشد .  مایکروسافت ارائه این سیستم عامل را بیشتر برای تبلت ها و تلفن های هوشمندی در نظر گرفته است که از 8 اینچ کمتر باشند .

اگر شما هم گوشی خود را می خواهید به ویندوز 10 آپدیت کنید باید بدانید نکاتی در این باره وجود دارد که لازم است آنها را رعایت کنید . اگر گوشی خودتان را به بیلد جدید بروزرسانی کنید یا حتی آنها را ارتقا دهید و مراحلی را به درستی انجام دهید می توانید از گوشیتان بهترین بهره را ببرید  . همان گونه که می دانیم تاریخ انتشار ویندوز 10 موبایل به سال 1394 بر می گردد  .

 

به مراحل زیر دقت کنید :

1)برای اولین گام باید بدانید شارژ گوشی بیشتر از 70 درصد باید باشد .

2)از قسمت تنظیمات (Setting) باید این روند را طی کنید : System, About, Reset your phone ( بدین ترتیب گوشی شما ریست خواهد شد .

3) همان ابتدای کار ایران را از region انتخاب نمایید . دقت داشته باشید که به صورت اتوماتیک تنظیمات تاریخ و ساعت انجام می شود .

4) در اینجا باید حساب کاربری مایکروسافت را وارد نمایید .

5) باید گزینه ی آخر not restore را انتخاب کنید ، دقت کنید اصلا restore را انتخاب نکنید .

6 ) در اینجا باید به بخش تنظیمات بروید و نور صفحه را در وضعیت Never بگذارید و Region  را بروی united states قرار دهید و حالا دوباره گوشی خود را ری استارت کنید تا راه اندازی شود .

7) به قسمت Store  بروید و حالا باید بروز رسانی خودکار را از خاموش نمایید . اجازه ندهید که آپ ها در کارت حافظه خارجی یا SD ذخیره گردند .

8) برای اینکه بخواهید استور را بروز رسانی نمایید باید دستگاه خود را یکبار ریستارت نمایید .

9) دقت کنید بعد از هر بار بروز رسانی یکبار عمل ریستارت را انجام دهید اول هم در Store برنامه هایی را بروز رسانی کنید که علامتشان چرخ دنده ای است و چند گزینه را به یکبار انتخاب نکنید  .

Store10) در اینجا بعد از اینکه همه ی برنامه های شما تمام شد باید به برنامه های گوشی خود بروید و بعد از 5 بروزرسانی یکبار ریستارت نمایید تا سیستم عامل بخوبی با کد برنامه ها آشناشده باشد .

11) وقتی تمام آپ گوشی را آپ کردید باید به بخش My Library بروید و آپ های که پیش تر روی گوشی خودتان نصب کردید پیدا کنید و نصب نمایید البته اگر اسم آپ های را که استفاده کردید از خاطرتان پاک شده است .

My Library12)پس از اینکه تمام مراحل را به اتمام رساندید گوشی را ریستارت کنید . در همه ی مراحلی که بیان کردیم اجازه ندهید که صفحه گوشی شما خاموش گردد .

 

نکته مهم ) دقت داشته باشید اگر برای آپدیت ویندوز 10 موبایل اصلا آشنایی ندارید به شما توصیه می شود حتما اینکار را به متخصصان و کارشناسان این حوزه بسپارید .

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اقدامات لازم بعد از آپدیت ویندوز10 موبایل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *