افشا مشخصات گوشی اوپو RENO 8T

افشا مشخصات گوشی اوپو RENO 8T

اوپو به تازگی سری Reno 9 را در چین معرفی کرده است. این سری در نوامبر 2022 عرضه شد. از آن زمان تاکنون، شایعات زیادی در مورد عرضه‌های آینده سازنده چینی وجود دارد. و به نظر می رسد که اوپو هنوز با خط تولید Reno 8 کار خود را تمام نکرده است. گزارش ها حاکی از آن است که Oppo Reno 8T به زودی در سطح جهانی عرضه خواهد شد!

در واقع، از نشت های اخیر، ما قبلاً نگاهی اولیه به گوشی آینده به نام CPH2481 داشته ایم. و با توجه به شماره مدل های سری رنو 8، به نظر می رسد این گوشی قرار است اوپو رنو 8 تی باشد که شایعات در مورد آن منتشر شده است.

Oppo CPH2481 که گفته می شود Oppo Reno 8T است، به تازگی در سایت بنچمارک Geekbench ظاهر شده است. و از گزارش بنچمارک، به نظر می رسد که اوپو یک چیپست Helio G99 را برای گوشی آینده انتخاب کرده است.

جزئیات CPU و GPU نیز از فهرست کاملاً واضح است. و نشان می دهد که پردازنده با 8 گیگابایت رم همراه خواهد بود و Reno 8T با سیستم عامل اندروید 13 عرضه خواهد شد.

علاوه بر این، امتیازات دستگاه چندان بد نیست. این گوشی در تست تک هسته ای امتیاز 554 را کسب کرد، در حالی که در تست چند هسته ای امتیاز 1873 را کسب کرد. این اعداد برای یک گوشی هوشمند میان رده کاملا قابل احترام هستند. بنابراین، Oppo Reno 8T از نظر عملکرد ناامید نخواهد شد.

با این حال، این تنها گوشی Reno 8T نیست که این شرکت قرار است عرضه کند. در اخبار مرتبط، شاهد تایید Oppo توسط TKDN (اندونزی)، IMDA (سنگاپور)، BIS (هند) و EEC (اروپا) برای Reno 8T 5G بودیم.

اما هنوز مشخصات کلیدی آن دستگاه ها را نخواهیم دید. و اگر اطلاعاتی در مورد مشخصات نسخه 5G Reno 8T بدست آوریم، مطمئناً شما را در جریان قرار خواهیم داد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Find X5 Pro به چیپ اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز است

نظرات در مورد : افشا مشخصات گوشی اوپو RENO 8T

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *