افشا مشخصات کلیدی گوشی Honor X9a

افشا مشخصات کلیدی گوشی Honor X9a

آنر X9a به زودی در مالزی عرضه می شود. اخیراً این برند تیزری را در دسته توییتر خود منتشر کرده است که طراحی گوشی را از جلو و پشت آشکار می کند. پیش‌بینی می‌شود نسخه جدید آنر X40 باشد که در ماه سپتامبر در چین عرضه شد. اکنون Honor X9a بر روی پلتفرم بنچمارک Geekbench با شماره مدل RMO-NX1 ظاهر شده است. این لیست مشخصات کلیدی گوشی هوشمند را نشان می دهد.

Honor X9a با شماره قطعه CPU SM6375 که مربوط به پردازنده Qualcomm Snapdragon 695 است، فهرست شده است. این شامل شش هسته با سرعت 1.80 گیگاهرتز و دو هسته با سرعت 2.20 گیگاهرتز است. این لیست 8 گیگابایت رم داخلی و سیستم عامل اندروید 12 را نشان می دهد. این گوشی هوشمند در تست های تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب 669 و 1930 امتیاز کسب کرده است. مشخصات عرضه آتی در پایگاه داده Geekbench نیز مشابه Honor X40 است.

ویدیوی تیزری که توسط آنر مالزی به اشتراک گذاشته شده است نشان می دهد که X9a دارای یک صفحه نمایش خمیده OLED بسیار مقاوم خواهد بود. یک بریدگی سوراخ پانچ با تراز وسط و یک حلقه دوربین دایره ای در پانل پشتی وجود دارد. اگر این گوشی هوشمند واقعا X40 است، می‌توان انتظار داشت که با صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی FHD+ با اسکنر اثر انگشت یکپارچه و نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز عرضه شود. این دستگاه دارای دوربین پشتی 50 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی خواهد بود. Honor X9a از یک باتری 5100 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 44 واتی پشتیبانی می کند.

در روزهای آینده با جزئیات بیشتری در مورد Honor X9a آشنا خواهیم شد. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا آنر در آینده نزدیک این گوشی رده میانی باکیفیت را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد. تلفن هوشمندی که تاکنون اطلاعاتی درباره آن فاش شد.

منبع 

4.5/5 - (2 امتیاز)

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر گوشی Honor X7a

نظرات در مورد : افشا مشخصات کلیدی گوشی Honor X9a

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *