افشا مشخصات کامل گوشی GALAXY S23+

افشا مشخصات کامل گوشی GALAXY S23+

شرکت سامسونگ بزودی از نسل جدید پرچمداران خود به نام سری گلکسی اس 23 رونمایی خواهد کرد. اکنون اطلاعات کامل مدل پلاس این خانواده به بیرون درز پیدا کرد.

شایعاتی که در خیابان وجود دارد این است که سامسونگ سری گلکسی S23 را در فوریه 2023 عرضه خواهد کرد. با این حال، تاریخ دقیق عرضه هنوز یک راز است. با این حال، فاصله زیادی با تاریخ عرضه سری گلکسی S23 که مدت ها شایعه شده بود، نداریم. غول فناوری کره ای ممکن است این گوشی پرچمدار را در هفته اول فوریه در ایالات متحده عرضه کند.

طبق گزارش ها، مجموعه گلکسی اس 23 شامل گلکسی اس 23 وانیلی، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا خواهد بود. طبق یک گزارش جدید، گلکسی اس 23 یا گلکسی اس 23 پلاس از سیستم خنک کننده استفاده نخواهند کرد. این می تواند بخشی از اقدامات سامسونگ برای کاهش هزینه ها باشد. Galaxy S23+ بین مدل های پایه و Ultra قرار خواهد گرفت. اکنون مشخصات کامل گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس 23 پلاس فاش شده است.

گلکسی اس 23 پلاس جانشین گلکسی اس 22 پلاس خواهد شد که در اوایل سال جاری در هند به طور رسمی عرضه شد. این گوشی احتمالاً نسبت به نسل قبلی خود ارتقاء جزئی خواهد داشت.

افشاکننده مشهور Yogesh Brar مشخصات سامسونگ گلکسی S23+ را به اشتراک گذاشته است که وجود صفحه نمایش 6.6 اینچی AMOLED را تایید می کند. علاوه بر این، او پیشنهاد می کند که صفحه نمایش از وضوح Full HD+ پشتیبانی می کند. قابل ذکر است که گلکسی S23+ اندازه و وضوح صفحه نمایش مدل قبلی را حفظ کرده است. همچنین، برار پیشنهاد می‌کند که این گوشی از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. در زیر کاپوت، احتمالاً یک چیپ کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 قرار دارد.

طبق گزارش ها، سری گلکسی اس 23 از یک SoC تنظیم شده برای افزایش عملکرد استفاده می کند. در همین حال، گلکسی اس 23 پلاس با حداقل 8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. همچنین مشخص نیست که آیا سامسونگ Galaxy S23+ را با رم LPDDR5X و حافظه UFS 4.0 عرضه خواهد کرد یا خیر. Brar همچنین جزئیاتی در مورد تنظیمات دوربین گوشی به اشتراک گذاشته است.

بیشتر بخوانید  انتشار اندروید 12 برای Galaxy M31

ابتدا، گلکسی اس 23 پلاس دارای سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی و لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی در پشت خواهد بود. در جلو، این گوشی یک دوربین 12 مگاپیکسلی برای سلفی دارد. به گفته Ice Universe، گلکسی S23 قادر به ضبط ویدیوهای 8K با سرعت 30 فریم بر ثانیه خواهد بود. مدل پلاس دارای سیستم عامل اندروید 13 با One UI 5 در بالا خواهد بود.

طبق گزارش PriceBaba، جدا از این، این پرچمدار یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند. پلاس همچنین دارای اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود. از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به اتصال ماهواره ای، پشتیبانی از UWB، شارژ بی سیم و بلندگوهای استریو اشاره کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا مشخصات کامل گوشی GALAXY S23+

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *