افشا مشخصات هدفون سونی WF-1000MX5

افشا مشخصات هدفون سونی WF-1000MX5

انتظار می رود سونی به زودی یک هدفون پرچمدار TWS را عرضه کند. سونی WF-1000MX5 در گذشته اطلاعاتی از آن افشا شده بود. انتظار می رود این محصول به عنوان جانشین WF-1000MX4 وارد بازار شود. اکنون، واکمن بلاگ اطلاعات کلیدی در مورد WF-1000MX5 آینده سونی فاش کرده است.

طبق گزارش، هدفون سونی WF-1000MX5 TWS بین 5 ژوئن تا 6 ژوئن عرضه خواهد شد که احتمالاً به این هفته اشاره دارد. هدفون آینده TWS از برند ژاپنی در مقایسه با دیگر هدفون های سونی در آمازون مشاهده شدند. همانطور که در برگه مشخصات ذکر شده در سایت تجارت الکترونیکی آمده ، سونی WF-1000MX5 با بدنه 39 گرم وزن همراه است در حالی که وزن هر هدفون 5.9 گرم خواهد بود.

این باعث می شود که کیس و هدفون به ترتیب 2 گرم و 1.4 گرم در مقایسه با مدل قبلی سبک تر شوند. دستگاه صوتی دارای طراحی داخل گوش با نوک گوش سیلیکونی خواهد بود. همچنین دارای کنترل های لمسی و ویژگی های تشخیص پوشیدن است. از نظر صدا، WF-1000MX5 با حذف نویز و صدای بی‌سیم با وضوح بالا عرضه می‌شود. همچنین دارای فناوری دریافت صدای دقیق و اتصال چند نقطه ای است.

این لیست نشان می دهد که سونی WF-1000MX5 با این کیس تا 24 ساعت عمر باتری دارد. ادعا می شود که شارژ سه دقیقه ای برای 1 ساعت استفاده ارائه می دهد. هدفون TWS از شارژ بی‌سیم دارای گواهی Qi پشتیبانی می‌کند. انتظار داریم در روزهای آینده جزئیات بیشتری در مورد Sony WF-1000MX5 بدانیم.

افشا مشخصات هدفون سونی WF-1000MX5

در اخباری دیگر سونی سری تلویزیون های BRAVIA X82L 4K را در بازار عرضه کرد. این تلویزیون در سایزهای 55، 65 و 75 اینچ موجود است. شماره مدل هر کدام به ترتیب KD-55X82L، KD-65X82L و KD-75X82L می باشد.

تمامی مدل های تلویزیون دارای Google TV هستند و از پردازشگر تصویر سونی X1 4K HDR بهره می برند. این پردازنده سیاهی عمیق، بافت های ایده آل و تصاویر واقعی را به نمایش درمی آورد. نمایشگرها پنل های LED مستقیم با نور پس زمینه از عقب پنل هستند. الگوریتم اختصاصی سونی TRILUMINOS PRO به طیف رنگی گسترده‌تر و ویژگی‌های بازی محور اجازه می‌دهد تا سازگاری با پلی‌استیشن 5 را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید  برنامه ی 3D Creator در اندروید Oreo برای اکسپریا XZ Premium بروز خواهد شد

این تلویزیون‌ها دارای نمایشگرهای 4K هستند که توسط Dolby Vision و Dolby Atmos پشتیبانی می‌شوند تا همه‌جانبه‌ترین تجربه سرگرمی را داشته باشند. فناوری Ambient Optimization به طور خودکار روشنایی تصویر را با شرایط اتاق تنظیم می کند. روشنایی را در اتاق های روشن افزایش می دهد و در اتاق های کم نور کاهش. فناوری کالیبراسیون خودکار آکوستیک موقعیت کاربر را در اتاق تشخیص داده و سپس صدا را بهینه می کند.

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا مشخصات هدفون سونی WF-1000MX5

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *