افشا مشخصات دوربین تبلت Galaxy Tab S8 Ultra سامسونگ

افشا مشخصات دوربین تبلت Galaxy Tab S8 Ultra سامسونگ

سامسونگ در آینده نزدیک تبلت پرچمدار Galaxy Tab S8 را معرفی خواهد کرد و اکنون جزئیات دوربین تبلت Galaxy Tab S8 Ultra فاش شده است. تبلتی که تاکنون شایعات بسیاری درباره آن دریافت کردیم.

شایعات زیادی در مورد تبلت جدید سامسونگ گلکسی تب اس 8 اولترا شنیده ایم و اکنون جزئیات بیشتری در مورد این دستگاه داریم. رندرهای قبلی این گوشی یک بریدگی را در جلوی تبلت نشان می‌دادند و اکنون اطلاعات بیشتری در مورد اینکه چرا تبلت دارای بریدگی خواهد بود، داریم.

طبق توییت Ice Universe، این تبلت دارای دو دوربین رده بالا سلفی است که قادر به ضبط ویدیوی 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه هستند. قبلاً مشخص شد که این تبلت با پردازنده موبایل اسنپدراگون 898 و 8 گیگابایت رم عرضه خواهد شد، همچنین دارای پردازنده گرافیکی Adreno 730 است. علاوه بر این، صفحه نمایش 14 اینچی با وضوح QHD+ خواهد داشت.

همچنین ممکن است مدل دیگری از این تبلت با پردازنده اگزینوس 2200 سامسونگ و با باتری 11500 میلی آمپر ساعتی عرضه شود. هنوز جزئیاتی در مورد زمان عرضه تبلت جدید Galaxy Tab S8 Ultra وجود ندارد، بنابراین باید منتظر ماند تا در آینده نزدیک شرکت کره ای محصول جدید خود را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد.

سری گلکسی تب اس 8 چند مدل داشته و باید به گلکسی تب اس 8، اس 8 پلاس و اس 8 اولترا اشاره کرد. هر یک مشخصات پرچمداری دارند اما سخت افزار نسبتا متفاوتی برای آنها تدارک دیده خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بررسی گوشی Galaxy Z Fold 2 سامسونگ

نظرات در مورد : افشا مشخصات دوربین تبلت Galaxy Tab S8 Ultra سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *