افشا مشخصات تبلت اوپو Pad 2

افشا مشخصات تبلت اوپو Pad 2

اوپو احتمالاً عرضه بزرگ بعدی خود را در ماه فوریه در چین برگزار خواهد کرد. انتظار می‌رود که در این رویداد شاهد ورود سری Find X6 و نسل دوم Oppo Pad باشیم. اوایل این هفته، Tipster Digital Chat Station جزئیاتی در مورد نمایشگر، چیپست و باتری Pad 2 به اشتراک گذاشت. اکنون، مشاور اطلاعاتی با اطلاعات بیشتری در مورد دستگاه بازگشته است.

برای یادآوری، Oppo Pad که در فوریه 2022 عرضه شد، مجهز به یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی بود. افشای جدید نشان می‌دهد که تعداد مگاپیکسل دوربین‌های جلو و عقب Oppo Pad 2 همانند مدل قبلی خود خواهد بود. با این حال، مشخص نیست که آیا دقیقا همان سنسورهای دوربین را به ارث خواهد برد یا خیر.

Oppo Pad 2 به عنوان یک تبلت پرچمدار، مجهز به 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. این احتمال وجود دارد که در تنظیمات پایین تر عرضه شود. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این تبلت با ColorOS 13.1 از قبل بارگذاری شده است. برای دقیق تر بودن، به احتمال زیاد بر روی تبلت ColorOS 13.1 برای سیستم عامل اندروید 13 مبتنی بر تبلت اجرا می شود.

مطابق اطلاعات قبلی توسط DCS، Oppo Pad 2 با یک پنل LCD 11.x اینچی با نرخ تجدید 144 هرتز وارد بازار خواهد شد. رزولوشن 2800 x 2000 پیکسل، Dolby Vision و HDR10+ را ارائه می دهد. در زیر کاپوت، Dimensity 9000 SoC و باتری 9500 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت که انتظار می رود از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی کند. احتمالاً طراحی آن مشابه OnePlus Pad خواهد بود.

در اواخر این ماه، Oppo ممکن است رویدادی بزرگ برای معرفی چندین دستگاه جدید از جمله سری Find X6 و Oppo Pad 2 در چین برگزار کند. به نظر می رسد که سازنده چینی در چند روز آینده یک تایید رسمی در مورد رویداد راه اندازی منتشر خواهد کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افشا مشخصات گوشی اوپو Find N3 Flip

نظرات در مورد : افشا مشخصات تبلت اوپو Pad 2

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *