افشا اطلاعات جدید از گوشی Galaxy A14 4G

افشا اطلاعات جدید از گوشی Galaxy A14 4G

همانطور که می دانیم، سامسونگ در حال آماده شدن برای اولین گوشی های هوشمند جدید در سری A خود است. گزارش‌های قبلی رندرهای گلکسی A14 5G را فاش کرده‌اند. همچنین می دانیم که این برند روی Galaxy A14 4G کار می کند. اکنون همین مدل در Geekbench ظاهر شده و برخی از مشخصات کلیدی آن را فاش کرده است.

سامسونگ گلکسی A14 4G ممکن است در هفته های آینده در سرتاسر جهان معرفی شود. این تلفن با شماره مدل SM-A145P در لیست شناسایی می شود. مشخص شده است که این گوشی هوشمند از پردازنده MediaTek Hello G80 SoC بهره می برد. اگرچه کمی قدیمی است، اما چیپست ارزان قیمت 4G هنوز عملکرد تحسین برانگیزی دارد. این پردازنده گرافیکی Mali G52 همراه است. حداکثر فرکانس ساعت SoC 2.0 گیگاهرتز است.

لیست Geekbench علاوه بر اطلاعات پردازنده، مشخصات رم و نرم افزار گوشی سامسونگ را تأیید می کند. حداقل 4 گیگابایت رم با گلکسی A14 4G همراه خواهد بود. سامسونگ احتمالاً در زمان عرضه این گوشی را با 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد کرد. ممکن است نسخه رم 6 گیگابایتی نیز وجود داشته باشد. در مورد سیستم عامل نیز باید بگوییم که مبتنی بر اندروید 13 خواهد بود.

با حرکت به نتایج بنچمارک، دستگاه در تست تک هسته ای 1668 امتیاز و در تست چند هسته ای Geekbench 4 امتیاز 5284 را به دست آورد. اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه در حال حاضر در دسترس نیست، با این حال، نشت های بیشتری تقریباً قطعی است. در روزهای آینده ظاهر شود. برای کسب جزئیات بیشتر بهتر بوده به انتظار ادامه داد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری Galaxy S24 احتمالا طراحی سری اس 23 را حفظ کند

نظرات در مورد : افشا اطلاعات جدید از گوشی Galaxy A14 4G

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *