افشای رندرها و قیمت گلکسی A71 نسخه 5G پیش از رونمایی رسمی

افشای رندرها و قیمت گلکسی A71 نسخه 5G پیش از رونمایی رسمی

اکنون کمپانی سامسونگ در صدد عرضه‌ی یک نسخه‌ 5G از گوشی میان‌رده‌ی گلکسی A71 می‌باشد. این نسخه قرار است ابتدا در چین عرضه گردد و سپس در اختیار سایر کشورها قرار گیرد. بر اساس گزارش‌های رسمی اینطور که مشخص است از نظر مشخصات با نسخه‌ی معمولی آنقدرها متفاوت نیست. بسیاری از قطعات داخلی دستگاه با نسخه‌ی معمولی همسان می‌باشد و تنها ممکن است پردازنده‌ی استفاده شده در این دستگاه و یا احتمالا حجم باتری گلکسی A71 نسخه 5G با نسخه‌ی معمولی تفاوت داشته باشد.

زمانی که بحث قیمت به میان می‌آید، همه‌چیز پیچیده می‌شود. هنوز هیچ تاییدیه‌ی رسمی ارائه نشده است اما شایعه شده که سامسونگ گلکسی A71 نسخه 5G در چین با قیمت 3500 یوآن (معادل 500 دلار) به فروش خواهد رسید. البته قیمت‌ها در سایر مناطق متفاوت خواهد بود اما نه آنقدر زیاد. همانطور هم که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید این گوشی هوشمند قرار است در رنگ‌های آبی، سیاه و سفید در دسترس کاربران قرار گیرد.

قیمت مذکور برای نسخه‌ی دارای 8 گیگابایت حافظه‌ی رم و 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی است، اما نسخه‌ی پایه‌ی این دستگاه دارای 6 گیگابایت حافظه‌ی رم و 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی می‌باشد. تنها موردی که هنوز مشخص نیست این است که دقیقا این دستگاه چه زمانی به بازار عرضه خواهد شد، البته بر اساس شایعات می‌توان حدس زد که زمان زیادی طول نخواهد کشید و به همین زودی‌ها به بازار عرضه خواهد شد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشای رندرها و قیمت گلکسی A71 نسخه 5G پیش از رونمایی رسمی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *