افزایش فروش 200 درصدی پلی استیشن 5 در اروپا

افزایش فروش 200 درصدی پلی استیشن 5 در اروپا

سونی پلی استیشن 5 ظاهراً در ماه گذشته شاهد رشد چشمگیری در فروش در اروپا بوده است. آخرین نسل کنسول بازی این شرکت نسبت به ماه مشابه سال گذشته بیش از دو برابر فروش داشته است. بنابراین در اینجا تمام جزئیات وجود دارد.

بر اساس یک گزارش جدید، غول فناوری ژاپنی بیش از 493000 دستگاه از کنسول های خود را در سراسر منطقه اروپا (بدون احتساب بریتانیا و آلمان) در ژانویه 2023 فروخت. این شرکت شاهد افزایش چشمگیر فروش PS5 در سراسر بازار اروپا حدود 202 درصد بود. یکی از دلایل این افزایش چشمگیر فروش به دلیل بهبود زنجیره تامین است. در ژانویه 2022، فروش PS5 به دلیل محدودیت‌های عرضه، ضعیف بود.

اما با فروش PS5 در ماه گذشته، به نظر می رسد که وضعیت به طور قابل توجهی بهبود یافته است. PS5 همچنین کنسول شماره 1 ماه بود و کنسول نینتندو سوییچ را شکست داد که فروش آن از ژانویه 2022 حدود 11 درصد کاهش یافت. در نهایت، مایکروسافت Xbox Series S و X نیز حدود 32 درصد کاهش فروش داشتند. سال به سال. در همین مدت، این برند 1.76 میلیون محصول را در سراسر اروپا فروخت. با این حال، این نیز کاهش 2.1 درصدی در فروش را نسبت به ماه قبل نشان داد.

کنترلرهای PS5 DualSense تا حد زیادی پرفروش ترین لوازم جانبی بودند. جدای از این، سونی همچنین 1.37 میلیون امتیاز فروخت و کارت های اشتراک در سراسر اروپا در ماه گذشته فروخته شد که نسبت به ژانویه 2022 نیز 4 درصد کاهش داشت.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سونی ، آیفون جدید 6 اس را در توییتر مسخره کرد !

نظرات در مورد : افزایش فروش 200 درصدی پلی استیشن 5 در اروپا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *