افزایش طول عمر باتری هوشمند هوآوی میت 10 پرو

هوآوی میت ۱۰ پرو

همانطور که در تست عمر باتری هوآوی میت ۱۰ پرو از GSMArena شاهد هستید این دستگاه توانسته است عمر باتری خیلی بهتری نسبت به Mate 10 داشته باشد. این برترین بسیار در دید است به طوری که در پخش ویدیو تا پنجاه درصد یعنی پنج ساعت بیشتر و در وبگردی و کار با مرورگر ها تا بیست و پنج درصد یعنی چیزی در حدود 3 ساعت بهتر از گوشی میت ۱۰ است. از نظر مدت زمان مکالمه نیز شاهد کاهش عملکرد هستیم که شاید خیلی به آن اهمیت ندهیم. از نظر مدت زمان آماده به کار بودن نیز شاهد پیشرفت چشم گیری در این گوشی جدید و زیبا هستیم

شاید شما از خودتان بپرسید که چطور می شود که با این که هر دو گوشی دارای باتری های ۴۰۰۰ میلی آمپری هستند ولی عملکرد متفاوت دارند، جواب این سوال در نوع ساحت و طراحی صفحه نمایش این دو گوشی است به طوری که نمایشگر Mate 10 Pro از نوع OLED بوده و رزلوشن پایین تری دارد در حالی که نمایشگر Mate 10 از نوع IPS بوده و البته 4 زیرپیکسله است در حالی که مدل پرو از زیر پیکسل های الماسی استفاده می کند.

از نظر شارژ کردن، این دو گوشی شبیه به هم می باشند به طوری که هر دو گوشی در مدت سی دقیقه حدود پنجاه و هشت درصد شارژ می شوند. این روزها در دنیای تکنولوژی بحث طول عمر باتری بسیار مهم می باشد، زیرا کاربران با پیشرفت تکنولوژی انتظار دارند که طول عمر باتری آن ها به اندازه ای باشد که بتوانند به راحتی با گوشی خود تمامی قابلیت ها و ویژگی های آن ها بدون دغدغه استفاده نمایند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هوآوی Smart Screen Portable معرفی شد

نظرات در مورد : افزایش طول عمر باتری هوشمند هوآوی میت 10 پرو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *