اطلاعات بیشتری از ردمی نوت 8 نسخه 2021 منتشر شد

شیائومی و ردمی بزودی از نسخه 2021 گوشی محبوب و پرفروش ردمی نوت 8 رونمایی می کنند. اسمارتفونی که تاکنون شایعات بسیاری درباره آن منتشر شد و حتی شاهد دریافت اطلاعاتی پیرامون آن بودیم.

شیائومی آماده است تا یکی از محبوب ترین تلفن های هوشمند ارزان قیمت با نام Redmi Note 8 را تازه سازی کند. این شرکت به راحتی Redmi Note 8 2021 را صدا می کند. سازنده چینی تلفن های هوشمند با تازه سازی دستگاه ، فروش 25 میلیون دستگاه اصلی را جشن می گیرد. . طی دو روز گذشته ، شیائومی با آشکار کردن اطلاعات بیشتر ذره ذره ، دستگاه را اذیت و هیاهو کرده است. خوب ، اکنون جزئیاتی در مورد چیپست ، دوربین و نمایشگر داریم.

دقیقاً مانند دستگاه اصلی ، در Redmi Note 8 2021 از یک صفحه نمایش شکاف قطره آب استفاده می شود. اندازه صفحه نمایش 6.3 اینچ به صورت مورب خواهد بود. این شرکت اکنون یک چیپ ست Helio G85 به همراه 4 گیگابایت رم و حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی به آن اضافه کرده است. از طرف دیگر ، نسخه اصلی دارای Snapdragon 665 SoC است. در عقب ، ما به دنبال یک ماژول دوربین چهارگانه هستیم که دارای یک سنسور اصلی 48MP است.

هیچ اطلاعاتی در مورد سه سنسور باقی مانده دوربین وجود ندارد. دستگاه اصلی دارای سنسور چهار مگاپیکسلی 48MP + 8MP + 2MP + 2MP است. ما همچنین به دنبال یک سنسور اثر انگشت هستیم که در قسمت عقب قرار دارد. از نظر طراحی ، گوشی هوشمند نسخه 2021 دقیقاً شبیه نسخه اصلی است. تفاوت کلیدی ، طبق اطلاعات فعلی ، به سمت اضافه شدن چیپ ست جدید و شارژ سریع 22.5 وات است. این یک ضربه کوچک از دستگاه اصلی است.

در حالی که هیچ اطلاعات واضحی در مورد وضوح تصویر و حسگرهای باقی مانده دوربین وجود ندارد ، اما به نظر می رسد چیزهای زیادی در تغییر نیستند. صفحه نمایش 6.3 اینچی با بریدگی قطره آب باید دارای رزولوشن 1080p باشد. در قسمت جلویی ، یک مجهز به جلو 13 مگاپیکسلی قرار دارد که درون ناچ قرار دارد. به نظر می رسد دستگاه همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است در دو گزینه رنگی قرار خواهد گرفت. ممکن است بعداً در جاده شاهد افزایش گزینه های رنگی به فهرست باشیم.

اگر به دقت در تیزر نگاه کنید ، سینی سیم کارت را در سمت چپ مشاهده خواهید کرد. از طرف دیگر کلید پاور و کلیدهای ولوم در طرف مقابل قرار دارند. مانند دستگاه اصلی ، چانه نیز شامل مارک “Redmi” است. از نظر طراحی ، به نظر می رسد که این دستگاه از همان ایدئولوژی آزمون اصلی که ارائه می دهد پیروی می کند.

با این اوصاف ، انتظار داریم در روزهای آینده اطلاعات بیشتری از این شرکت بشنویم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اطلاعات بیشتری از ردمی نوت 8 نسخه 2021 منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *