اشتراک Google One اکنون با VPN برای همه طرح‌ها همراه است

اشتراک Google One اکنون با VPN برای همه طرح‌ها همراه است

یک شبکه خصوصی مجازی که معمولاً به عنوان VPN شناخته می شود، ابزار قدرتمندی است که به کاربران اجازه می دهد به طور ایمن و خصوصی به اینترنت متصل شوند. فناوری VPN از رمزگذاری برای درهم‌کوبی داده‌ها استفاده می‌کند و آن را برای هر کسی که ممکن است آن را رهگیری کند غیرقابل خواندن می‌کند. سپس این داده های رمزگذاری شده را از طریق یک شبکه خصوصی از سرورهای واقع در نقاط مختلف جهان هدایت می کند. این فناوری چندین مزیت را برای کاربران فراهم می کند، از جمله حفظ حریم خصوصی آنلاین، امنیت بهبود یافته و دسترسی به محتوایی که ممکن است در مکان آنها محدود شود.

با افزایش تعداد تهدیدات سایبری و نگرانی های مربوط به حریم خصوصی آنلاین، VPN ها به طور فزاینده ای در بین افراد و سازمان ها محبوب شده اند. گوگل، یکی از بزرگترین بازیکنان فناوری در این بازی، قبلاً اعلام کرده بود که اشتراک Google One آن اکنون با VPN همراه خواهد بود. این فقط بالاترین سطوح اشتراک را تا کنون شامل می شد. طبق آخرین پست وبلاگ این شرکت، مزیت VPN اکنون به تمام سطوح اشتراک Google One گسترش می یابد.

طرح‌های Google One در حال حاضر با افزایش فضای ذخیره‌سازی برای اطمینان از پشتیبان‌گیری ایمن از فایل‌ها و رسانه‌های مهم شما ارائه می‌شوند. برای ارائه آرامش و محافظت بیشتر، VPN توسط Google One در حال گسترش به همه برنامه‌ها است و همچنین شامل دسترسی به گزارش وب تاریک در ایالات متحده می‌شود که به کاربران امکان می‌دهد اطلاعات شخصی خود را بهتر نظارت کنند. VPN برای همه سطوح اشتراک Google One، حتی طرح پایه 1.99 دلاری، در دسترس خواهد بود. این ممکن است راهی عالی برای جذب آن دسته از کاربرانی باشد که در آستانه ورود به طرح Google One بودند. کاربران می‌توانند از Google VPN در دستگاه‌های Android، iOS، Windows و Mac استفاده کنند.

VPN توسط Google One در حال حاضر در کشورها و مناطق منتخبی از جمله اتریش، استرالیا، بلژیک، کانادا، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، ایسلند، ایرلند، ایتالیا، ژاپن، مکزیک، هلند، نروژ، کره جنوبی، اسپانیا، سوئد در دسترس است. ، سوئیس، تایوان، بریتانیا، و ایالات متحده. اعضای واجد شرایط Google One می‌توانند از این ویژگی برای افزایش امنیت و حریم خصوصی آنلاین خود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر تبلت Pixel Tablet گوگل

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اشتراک Google One اکنون با VPN برای همه طرح‌ها همراه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *