اسپیکر XiaoAI شیائومی معرفی شد

اسپیکر XiaoAI شیائومی معرفی شد

شیائومی اسپیکر Xiaoai Speaker Kids Edition را معرفی کرد که برای کودکان 3 تا 6 ساله طراحی شد. این محصول بخشی از اکوسیستم هوشمند شیائومی بوده و ویژگی‌های مختلفی را برای پشتیبانی از یادگیری و سرگرمی کودکان ارائه می‌کند.

اسپیکر مجموعه‌ای غنی از محتوا، از جمله داستان‌ها، درس‌های انگلیسی و منابع دانشی را ارائه داده که تجربه یادگیری روشن و جذابی را برای کودکان فراهم می‌کند. محتوا به گونه ای تنظیم و طراحی شده که برای کودکان گروه سنی هدف مناسب باشد.

این اسپیکر از پخش آفلاین و برنامه های تحت شبکه پشتیبانی کرده و به کودکان امکان می دهد حتی بدون اتصال به اینترنت محتوای مورد علاقه را پخش کند. سایز جمع و جور این محصول به گونه ای بوده که در کف دست کودک قرار گرفته و حمل آن را آسان می کند. دستگیره ها و دکمه ها نیز به راحتی قابل استفاده هستند که کودکان را تشویق کرده تا با بلندگو ارتباط برقرار کنند و ویژگی های آن را بدست آورند.

اسپیکر Kids Edition Xiaomi XiaoAI ظاهری منحصربه‌فرد دارد و از طراحی حیوان خانگی بیونیک استفاده کرده که هم زیبا و هم کاربردی است. این اسپیکر دارای برچسب‌های ایموجی DIY بوده که کودکان می‌توانند از آن برای شخصی‌سازی بلندگوی استفاده کنند و آن را به وسیله‌ای سرگرم‌کننده و خلاقانه برای اتاق خود تبدیل کنند. این محصول از مواد ضخیم ABS ساخته شده که باعث دوام و مقاومت در برابر افتادن می شود.

یکی از مهم ترین ویژگی های این اسپیکر، نسخه داخلی Xiao Ai Classmate Children’s Edition آن است. این نسخه سفارشی شده از هم رده شیائو آی، محتوای پاسخ با فیلتر سبز را ارائه می دهد و از مناسب بودن محتوا برای کودکان اطمینان می دهد. ویژگی تشخیص صدا نیز برای تلفظ کودکان بهینه شده و این اطمینان را می دهد که گوینده می تواند آنچه را که کودکان به درستی می گویند درک کند.

والدین می توانند با استفاده از برنامه بلندگوی Xiaoai با پیام های صوتی فرزندان خود ارتباط برقرار کنند، حتی زمانی که آنها در خانه نیستند. این ویژگی به والدین اجازه می دهد تا با فرزندان خود در ارتباط بوده و فعالیت های آنها را تحت اسپیکر نظارت کنند.

بیشتر بخوانید  گوشی زیر یک میلیون

در طول دوره پیش فروش، Xiaoai Speaker Kids Edition  بیش از 299 یوان (43 دلار) قیمت دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اسپیکر XiaoAI شیائومی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *