از دست رفتن یک ارتقا بزرگ در سری گلکسی اس 23

از دست رفتن یک ارتقا بزرگ در سری گلکسی اس 23

هنگامی که سری گلکسی اس 23 عرضه شد، مشخص شد که کوچکترین نوع ذخیره سازی پایه مدل گلکسی اس 23 به سرعت بقیه نیست. Galaxy S23+ و Galaxy S23 Ultra و مدل‌های بالاتر S23 همگی دارای تراشه‌های ذخیره‌سازی UFS 4.0 هستند که سرعت خواندن و نوشتن تقریباً 2 برابر بهتر از UFS 3.1 دارند.

با این حال، گلکسی اس 23 128 گیگابایتی از فضای ذخیره سازی UFS 3.1 مانند برخی از پرچمداران قدیمی استفاده می کند، زیرا سامسونگ تراشه های UFS 4.0 را با طعم 128 گیگابایتی تولید نمی کند. این مورد برای همه خوشایند نبوده است و بسیاری از آنها می‌پرسند که آیا در مقایسه با S23+ و S23 Ultra بر عملکرد تأثیر می‌گذارد و تراشه Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy را از عظمت واقعی باز می‌دارد.

خوب، تا آنجا که به معیارها مربوط می شود، ذخیره سازی UFS 4.0 مطمئناً سریعتر است. اما شما به سادگی متوجه تفاوت در عمل نخواهید شد. با استفاده از هر دو مدل اولترا و استاندارد، مطمئناً متوجه آن نشدم. کوچکترین گلکسی اس 23 به همان اندازه گلکسی اس 23 اولترا سریع، روان و بدون لکنت است که در رابط کاربری پیمایش می کنید.

همچنین به نظر نمی‌رسد از کارهای فشرده‌تر، مانند ذخیره ویدیوها پس از ویرایش آنها (من ویرایش و ذخیره ویدیوهای 8K را آزمایش کردم، که می‌تواند روی هر تلفن هوشمندی تاثیرگذار باشد) یا بارگیری بیشتر بازی‌ها (من یک تأخیر پیدا کردم) عقب نیست. در برخی بازی‌ها دوم یا بیشتر بود، اما خیلی نادر بود که اهمیتی نداشت). همین امر در مورد پردازش عکس ها در گالری پس از گرفتن عکس نیز صدق می کند (این را در حالت 50 مگاپیکسلی در هر دو گوشی آزمایش کردم).

و اگر می‌خواهید فشرده‌ترین نوع ذخیره‌سازی پایه گلکسی S23 را بخرید، عالی است. این ارزان‌ترین قیمت در کل سری است، با برچسب قیمتی مشابه S22 در برخی بازارها، و در واقع، با انتخاب نسخه‌ای با فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی، از چیزی نزدیک به قابل توجهی دست نمی‌کشید.

اما در نهایت در پول خود صرفه جویی خواهید کرد، که در شرایط اقتصادی امروزی، می تواند برای برخی از کاربران معنی زیادی داشته باشد (فقط به این دلیل که شخصی در حال خرید یک گوشی پرچمدار است، به این معنی نیست که شرایط اقتصادی آنها عالی است). پس به آن فکر نکنید و فقط گوشی را بخرید.

بیشتر بخوانید  افشا مشخصات کامل سری Galaxy Watch 6 سامسونگ

S23، همراه با S23+ و S23 Ultra، اکنون در Samsung.com و تقریباً همه خرده‌فروشان بزرگ در نزدیک به 60 کشور در دسترس هستند. و اگر عجله ندارید، منتظر بررسی Galaxy S23 ما در چند روز آینده باشید تا بتوانید آگاهانه خرید کنید.

در کشورهایی که سری گلکسی اس 23 هنوز در مرحله پیش‌سفارش است، حتی ممکن است به نسخه 256 گیگابایتی به‌روزرسانی رایگان دریافت کنید. اما باید وب سایت محلی سامسونگ خود را بررسی کنید تا ببینید دقیقاً چه نوع پاداش های پیش خرید دریافت می کنید. در برخی بازارها، مانند هند، هیچ هزینه رایگانی وجود ندارد، اما حتی در آنجا نیز سامسونگ یک جایزه عالی برای پیش‌سفارش ارائه می‌کند که یک گلکسی واچ و یک جفت یا گلکسی بادز را با قیمتی بسیار ارزان ارائه می‌کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : از دست رفتن یک ارتقا بزرگ در سری گلکسی اس 23

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *