احتمالا گلکسی اس 9 در دو نسخه معرفی خواهد شد

گلکسی اس 9

قطعا همه ی شما می دانید که در سال آینده سامسونگ از پرچمدار جدید خود با نام گلکسی اس 9 رونمایی به عمل خواهد آورد و انتظار می رود که همانند سابق این گوشی را در دونسخه ی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس معرفی نماید. بر اساس گزارشاتی که از سوی وبسایت سامسونگ به دست ما رسیده است، گویا این کمپانی هم اکنون در حال فعالیت به روی سیستم عامل دو نسخه از گوشی های آینده ی خود می باشد و این موضوع تمامی شایعات منتشر شده در مورد نسخه های این پرچمدار سامسونگ را تایید می کند.

این سیستم نرم افزاری برای دومدل به شماره های G960FXXU0AQI5 و G965FXXU0AQI5 در نظر گرفته شده است که در آینده با شماره مدل های  SM-G960 و SM-G965 شناخته خواهند شد و گویا سامسونگ کار بر روی سیستم عامل این گوشی را نسبت به قبل خیلی زودتر آغاز کرده است.

بر اساس شایعاتی که از این کمپانی منتشر شده است گویا قصد دار پرچمدار آینده ی خود را زودتر از سال های گذشته معرفی نماید و احتمالا در ماه ژانویه ی سال آینده شاهد معرفی این گوشی در نمایشگاه CES 2018 باشیم. در برخی از شایعاتی که اخیرا منتشر شده است گویا سامسونگ قصد دارد برای یک مدت کوتاه انحصار چیپ ست اسنپدراگون 845 را در اختیار بگیرد.

مدت زمان زیادی تا معرفی این گوشی نمانده و قطعا اطلاعات دقیق تری از آن منتشر خواهد شد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشخصات لپ تاپ Galaxy Book 4 Ultra لو رفت

نظرات در مورد : احتمالا گلکسی اس 9 در دو نسخه معرفی خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *