آیپد اقتصادی و رده بالا اپل اکتبر معرفی می شود

آیپد اقتصادی و رده بالا اپل اکتبر معرفی می شود

اپل در حال آماده شدن برای عرضه نسل جدید گوشی های هوشمند پرچمدار خود در قالب سری آیفون 14 و ساعت های هوشمند به روز شده، اپل واچ سری 8، در ماه آینده است. اکنون، یک گزارش جدید ادعا می‌کند که این شرکت قصد ندارد مدل‌های جدید آیپد را در رویداد ماه آینده معرفی کند، اما در ماه اکتبر میزبان رویدادی جداگانه برای معرفی حداقل دو آیپد جدید خواهد بود.

طبق این گزارش، غول فناوری مستقر در کوپرتینو در حال برنامه ریزی برای عرضه آیپد جدید اپل و آیپد پرو اپل با چیپست M2 است. در حالی که تاریخ عرضه نامشخص باقی مانده است، این رویداد احتمالا در اواخر ماه اکتبر برگزار می شود.

آیپد اقتصادی بروزرسانی شده به‌عنوان جانشین آیپد 10.2 اپل که در سال 2021 عرضه شد، معرفی می شود. گفته شده دستگاه که با حاشیه‌های نازک‌تر و مسطح‌تر عرضه می‌شود و دارای برآمدگی دوربین در عقب خواهد بود. انتظار داریم این دستگاه دارای نمایشگر بزرگ‌تری باشد و از چیپست اپل A14 Bionic با پشتیبانی از اتصال 5G قدرت گیرد.

از سوی دیگر، اپل آیپد پرو جدید با چیپست جدید اپل Silicon M2 عرضه خواهد شد، اما اطلاعات زیادی در مورد این تبلت پریمیومی وجود ندارد. عرضه این تبلت همزمان با عرضه iPadOS 16 خواهد بود که دارای برخی ویژگی ها به ویژه جذاب برای دستگاه های مجهز به سری M2 است.

در اخباری مرتبط اپل با نام ساده «آیپد» ارزان‌ترین تبلت خود را ارائه می دهد که به طور معمول از 329 دلار شروع می‌شود و مدل فعلی آن در سپتامبر گذشته به‌روزرسانی شد. iPad سطح پایه مقرون به صرفه ترین iPad موجود در خط تولید است. به همین دلیل، اپل تصمیم گرفته است که این آیپد را دقیقاً با طراحی مشابه مدل‌های آیپد قدیمی‌تر نگه دارد، اما این ویژگی دارای نقاط ضعفی است، مانند داشتن درگاه لایتنینگ به جای USB-C مدرن‌تر. طبق تعدادی از شایعات، امسال شاهد به‌روزرسانی‌های اساسی‌تر خواهیم بود.

USB-C دنیایی از امکانات را برای کاربران iPad باز می کند. این کانکتور از سرعت انتقال سریع‌تر و حتی طیف گسترده‌تری از تجهیزات جانبی پشتیبانی می‌کند، در حالی که کانکتور لایتنینگ همچنان بر اساس استاندارد کندتر USB 2.0 است و تقریباً برای همه چیز به آداپتورها متکی است. با USB-C، کاربران سطح پایه آیپد نیز می‌توانند به راحتی آن را به نمایشگرهای خارجی مدرن‌تر مانند نمایشگر استودیو اپل متصل کنند.

بیشتر بخوانید  فناوری جدید FaceID اپل

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آیپد اقتصادی و رده بالا اپل اکتبر معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *