آیفون 13 صدر فهرست بهترین گوشی های ماه آوریل 2022

آیفون 13 صدر فهرست بهترین گوشی های ماه آوریل 2022

آیفون 13 اپل پرفروش‌ترین گوشی هوشمند ماه آوریل 2022 در جهان بود. تحلیلگر فروش ماهانه جهانی گوشی های Counterpoint برای آوریل 2022 نشان داد که غول فناوری کوپرتینویی همچنین دارای پنج مدل آیفون در لیست ده گوشی برتر است. این در حالی است که برند کره جنوبی سامسونگ چهار گوشی هوشمند خود را در این لیست دارد. ده گوشی برتر 21 درصد از کل بازار گوشی های هوشمند را به خود اختصاص دادند.

طبق گزارش تحقیقاتی Counterpoint، آیفون 13 اپل با سهم 5.5 درصدی پرفروش‌ترین گوشی بود و پس از آن آیفون 13 پرو و ​​13 پرو مکس به ترتیب 3.4 و 1.8 درصد سهم را به خود اختصاص دادند. گفته می‌شود که مدل غیرپرو از زمان عرضه در اکتبر گذشته، هر ماه پیشروی خود را حفظ کرده است و از نظر فروش بهتر از نسخه‌های پرو بود. آیفون 12 که در سال 2020 معرفی شد، با سهم 1.2 درصدی در جایگاه چهارم قرار گرفت و فروش آن در ژاپن و هند افزایش یافت. آیفون SE 2022 پنجمین گوشی اپل است که با 1.4 درصد سهم بازار در جایگاه هفتم قرار دارد.

در مورد سامسونگ، گلکسی اس 22 اولترا با 1.5 درصد سهم در جایگاه پنجم قرار گرفت. سه گوشی دیگر سامسونگ که به این لیست راه پیدا کردند، از سری A هستند. گلکسی A13 با سهم 1.4 درصدی ششمین گوشی هوشمند برتر بود. جایگاه هشتم و نهم گلکسی A03 Core و A53 ​​5G به ترتیب با 1.4 و 1.3 درصد سهم بازار را به خود اختصاص دادند.

آخرین جایگاه در لیست ده گوشی برتر را ردمی نوت 11 LTE شیائومی با سهم 1.3 درصدی تصاحب کرده است. در اخباری مرتبط اپل اخیراً از چیپست جدید سیلیکونی M2 خود رونمایی کرده است که به لپ‌تاپ‌های مک بوک ایر و مک بوک پرو جدید اپل کمک می‌کند و اکنون این شرکت در حال آماده شدن برای استفاده از همان چیپست برای نسل بعدی آی‌پد پرو است.

اپل آی‌پد پرو که امسال عرضه می‌شود، یک مدل ارتقا یافته از نسل فعلی آی‌پد پرو مجهز به اپل M1 خواهد بود که با چیپست جدید عرضه خواهد شد. اکنون، ما یک جدول زمانی بالقوه برای معرفی این تبلت داریم.

بیشتر بخوانید  هشت راز استیو جابز و اپل دوست داشتنی

طبق این گزارش، تبلت iPad Pro جدید مجهز به چیپست M2 اپل سیلیکون می‌تواند در سپتامبر یا اکتبر سال جاری به صورت رسمی عرضه شود. به غیر از پردازنده جدید، انتظار می رود این دستگاه دارای ویژگی هایی مانند شارژ بی سیم و همچنین سیستم دوربین جدید و ارتقا یافته باشد.

با توجه به گزارش‌های قبلی، به نظر می‌رسد که این غول فناوری همچنان در حال آماده‌سازی برای عرضه آی‌پد پرو در همان سایز مدل‌های فعلی است، اما مدل‌های جدیدی در سال آینده عرضه خواهند شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آیفون 13 صدر فهرست بهترین گوشی های ماه آوریل 2022

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *