آیا می توان به صرافی های ارز دیجیتال ایرانی اعتماد کرد ؟

آیا می توان به صرافی های ارز دیجیتال ایرانی اعتماد کرد ؟

شاید برای شما هم این سؤال پیش آمده باشد که «آیا می‌توان به صرافی های ایرانی اعتماد کرد؟». انتخاب بهترین صرافی ارزهای دیجیتال در ایران، با توجه به همه گزینه‌های موجود و ویژگی‌های متفاوتی که هر یک از آنها ارائه می‌دهند، آسان نیست. همان طور که در ایلنا نوشته شده است، باید در مورد جزئیات خاص هر صرافی نیز تحقیق کنید و صرافی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد. هنگام فکر کردن به نحوه انتخاب صرافی ارز دیجیتال، عوامل زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال در بین سرمایه گذاران آگاه ایرانی، هم به دلیل امنیت بالا و هم به دلیل سهولت استفاده، طرفداران زیادی دارد است. کارمزدهای کاپیتال نیز بسیار پایین است، بنابراین اگر به دنبال راهی مطمئن و مقرون به صرفه برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران هستید، باید یک صرافی ارز دیجیتال مطمئن ایرانی انتخاب نمایید. پس در جواب این‌که آیا می‌توان به صرافی‌های ایرانی اعتماد کرد باید گفت بله اما باید در نظر داشت که صرافی های ارز دیجیتال باید معیار هایی داشته باشند تا بتوان به آنها اعتماد کرد.

صرافی های رمز ارز چیست؟

برای شروع خرید و فروش ارزهای دیجیتال و سایر دارایی‌های دیجیتال، رایج‌ترین راه، تراکنش با صرافی‌های کریپتو است. صرافی‌های کریپتوکارنسی پلتفرم‌هایی با مالکیت خصوصی هستند که تجارت ارزهای دیجیتال را برای سایر دارایی‌های رمزنگاری، از جمله ارزهای دیجیتال و فیات و NFT‌ها تسهیل می‌کنند.

انتخاب صرافی ارز دیجیتال خوب

این چیزی است که ممکن است متوجه نباشید: صرافی ارز دیجیتالی که انتخاب می‌کنید مهم است. انتخاب شما بر میزان سودآوری معاملات شما، میزان آسانی خرید و فروش ارز دیجیتال و اینکه آیا اصلاً می‌توانید از آن در ایران استفاده کنید، تأثیر خواهد داشت.

خوشبختانه، بسیاری از مردم روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده و مرتباً لیست پلتفرم‌های برتر خود را به روز می‌کنند. بنابراین اگر به دنبال یک صرافی امن و مطمئن هستید که استفاده از آن آسان باشد، از ریال ایران پشتیبانی کند و با بزرگترین موسسات مالی ایران سازگار باشد، به جای درستی آمده‌اید. در اینجا بهترین گزینه‌ برای بهترین صرافی‌های ارز دیجیتالی که ایران ارائه می‌کند، تعلق می‌گیرد به صرافی ارز دیجیتال والکس.

آیا می توان به صرافی های ارز دیجیتال ایرانی اعتماد کرد ؟

صدها هزار شهروند در ایران به ترید می‌پردازند!

این واقعیت که ایران در میان کشورهای جوان و تحصیلکرده‌ترین کشورهای جهان قرار دارد، به‌علاوه بی‌ثباتی اقتصادی و تحریم‌های مالی، ایران را به بازار مهمی برای فعالیت‌های معدنی و تجاری تبدیل کرده است. منافع رمزنگاری در کشور افزایش یافته است و صدها هزار شهروند نوعی ارز رمزنگاری شده را در اختیار دارند. برخلاف تقریباً همه کشورهای جهان، کاربران کریپتو در ایران قادر به استفاده از صرافی‌های جهانی برای فعالیت های تجاری خود نیستند. در واقع به علت تحریم، نمی‌توانند از صرافی‌های خارجی استفاده کنند، زیرا خطر بلوکه شدن حساب کاربری آن‌ها وجود دارد. بنابراین باید از صرافی‌های ایرانی مطمئن که احراز هویت چند مرحله‌ای دارند استفاده کرد. یکی از بهترین صرافی‌های ایرانی که این ویژگی را داشته و بهترین امنیت را ارائه می‌دهد، صرافی ارز دیجیتال wallex است.

برخی از مزایای صرافی ارز دیجیتال والکس را برای شما می‌شماریم، که راحت‌تر بتوانید به این صرافی اعتماد کرده و در آن ترید کنید:

1. کاربر پسند

صرافی والکس به سرمایه گذاران مبتدی روشی آشنا و دوستانه برای تجارت و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهند. برخلاف استفاده از کیف پول‌های کریپتو و تراکنش‌های همتا به همتا، که می‌توانند پیچیده باشند، کاربران صرافی‌های متمرکز می‌توانند به حساب‌های خود وارد شوند، موجودی حساب خود را مشاهده کنند و از طریق برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها تراکنش انجام دهند.

2. قابل اعتماد

صرافی‌ والکس لایه‌ای از امنیت و قابلیت اطمینان را در مورد معاملات ارائه می‌دهد. تیم امنیتی پیشرفته والکس با ابزارهای مدرن و به‌روز، همواره برای حفظ امنیت دارایی کاربران تلاش می‌کنند. ذخیره امن دارایی کاربران در کیف پول‌های سرد و تایید هویت دو عاملی از جمله این ابزارها هستند.

3. امکانات پیشرفته برای معاملات

یکی از مزایای دیگر این صرافی، ابزارهای مدرن برای انجام معاملات است؛ ابزارهایی نظیر حد سود و ضرر، پنل گزارش سود و زیان، امکان تنظیم هشدار قیمت و همچنین نمودارهای قیمتی و ابزارهای تحلیل بازار. والکس همه این موارد را در اختیار معامله‌گران حرفه‌ای قرار می‌دهد.

4. قابلیت اطمینان

یکی از مهمترین ویژگی‌های یک پلتفرم معاملات ارز دیجیتال خوب، قابلیت اطمینان است. این بدان معناست که پلتفرم باید بتواند خدمات بدون وقفه را در لحظه‌ای که شما می‌خواهید ارائه دهد. همچنین باید بتواند حجم زیادی از ترافیک را بدون تصادف مدیریت کند.

5. امنیت

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم یک پلتفرم معاملات ارز دیجیتال خوب، امنیت است. پلتفرم باید دارای ویژگی‌هایی باشد که از وجوه و اطلاعات شما در برابر دسترسی غیرمجاز محافظت کند. علاوه بر این، این پلتفرم باید اقداماتی برای جلوگیری از حملات سایبری داشته باشد.

6. بهره وری

هیچ‌کس نمی‌خواهد پلتفرمی پیچیده، کند یا نامنظم داشته باشد. بهترین پلتفرم های معاملاتی رمزنگاری کارآمد و سریع هستند. این بدان معنی است که شما قادر خواهید بود سفارشات خود را به سرعت ثبت کنید و به موقع به نتایج دلخواه خود برسید.

در کدام صرافی ترید کنیم؟

هنگامی که به دنبال “بهترین” پلتفرم مبادله ارزهای دیجیتال به صورت آنلاین هستید، باید دنبال یک پلتفرم همه فن حریف باشید. بنابراین، مهم است که کیفیت بهترین پلتفرم مبادله ارز دیجیتال که در حال حاضر برای عموم شناخته شده است را تجزیه کنید. در تلاش برای کمک به شما برای محدود کردن گزینه‌های خود، در اینجا برخی از ویژگی‌هایی بهترین پلتفرم مبادلات رمزنگاری را ارائه کردیم. حال می‌توانید برای اطلاعات بیشتر، به سایت والکس مراجعه کرده و نسبت به تحقیق بیشتر اقدام کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آیا می توان به صرافی های ارز دیجیتال ایرانی اعتماد کرد ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *