آپدیت One UI 5.1 برای گوشی های قدیمی تر منتشر شد

آپدیت One UI 5.1 برای گوشی های قدیمی تر منتشر شد

سامسونگ به‌روزرسانی اندروید 13 خود را برای بسیاری از گوشی‌ها و تبلت‌ها با نام One UI 5.0 عرضه کرده است، اما OEM کره‌ای یک ویرایش جزئی را با سری Galaxy S23 ارائه کرده است. به‌روزرسانی One UI 5.1 به گوشی‌ها و تبلت‌های منتخب ارائه می‌شود، اما این شرکت هیچ نقشه راه رسمی را مشخص نکرده است. با این وجود، عرضه در حال حاضر با سرعت کامل آغاز شده است، زیرا گلکسی S22، S21، S20 و همچنین گوشی های تاشو نسخه جدید را انتخاب کرده اند.

طبق گزارشات کاربران، به‌روزرسانی پایدار One UI 5.1 برای Galaxy S22 در اروپا و بخش‌هایی از ایالات متحده منتشر شده است. وزن این به‌روزرسانی تقریباً 2 گیگابایت است و علاوه بر ویژگی‌های جدید، آخرین وصله‌های امنیتی فوریه 2023 را نیز به همراه دارد.

برای نوع مجهز به اگزینوس، سیستم عامل جدید در قالب نسخه نرم افزاری S90xBXXU3CWAI عرضه می شود. در مورد مدل های حامل ایالات متحده، شماره ساخت باید S90xUSQU2CWAI باشد.

به‌روزرسانی One UI 5.1 برای خانواده گلکسی S21 در حال حاضر در قالب نسخه نرم‌افزاری G99xBXXU6EWAF برای کاربران چندین کشور اروپایی عرضه می‌شود. ساخت جدید برای نوع Exynos گوشی در نظر گرفته شده است و سطح وصله امنیتی را تا فوریه 2023 افزایش می دهد.

از طرف دیگر، گلکسی اس 20 به روز رسانی را از طریق بیلد G98xxXXUFHWAK دریافت کرده است. بار دیگر، مدل‌های اگزینوس پیشتاز مسابقه هستند که از اروپا شروع می‌شود. وصله های فوریه 2023 همراه با برچسب هستند.

جدا از پرچمداران قدیمی، سامسونگ همچنین One UI 5.1 را برای Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 عرضه می کند. با این حال، به نظر می رسد که دو ویرایش در میان افزار وجود دارد. در حالی که کاربران اروپایی F936BXXU1CWAC (Fold 4) / F721BXXU2CWAC (Flip 4) را دریافت می کنند، کاربران هندی و تایلندی با ساخت کمی جدیدتر CWB2 مورد استقبال قرار می گیرند. هر دو نسخه با آخرین وصله های امنیتی فوریه 2023 عرضه می شوند.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، نسل سوم گلکسی‌های تاشو نیز از One UI 5.1 لذت می‌برند. در حال حاضر، به روز رسانی – F926BTBU3EWB1 برای Fold 3 و F711BTBU4EWB1 برای Flip 3 – فقط در هند و تایلند در دسترس است. وصله های فوریه 2023 نیز گنجانده شده است.

بیشتر بخوانید  هر آنچه از سری گلکسی اس 22 سامسونگ می دانیم

مثل همیشه، به‌روزرسانی‌های دستگاه‌های فوق‌الذکر به صورت دسته‌ای منتشر می‌شوند، بنابراین ممکن است لازم باشد چند روز منتظر بمانید تا اعلان به‌روزرسانی در دستگاه شما ظاهر شود. اگر هنوز درخواست OTA را در تلفن خود دریافت نکرده اید، می توانید به بخش به روز رسانی نرم افزار در برنامه تنظیمات بروید تا بررسی کنید که آیا به روز رسانی برای دستگاه شما موجود است یا خیر. همچنین می‌توانید نسخه پایدار One UI 5.1 را مستقیماً از سرور به‌روزرسانی سیستم‌افزار (FUS) شرکت بگیرید و آن را به صورت دستی در دستگاه گلکسی خود فلش کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آپدیت One UI 5.1 برای گوشی های قدیمی تر منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *