آپدیت One UI 5.0 برای تبلت Galaxy Tab A8 منتشر شد

آپدیت One UI 5.0 برای تبلت Galaxy Tab A8 منتشر شد

سامسونگ همچنان به انتشار آخرین به روز رسانی One UI 5 مبتنی بر اندروید 13 برای دستگاه های خود ادامه می دهد. آخرین دستگاهی که این نرم‌افزار را دریافت کرده، گلکسی تب A8 است که در سال 2022 راه‌اندازی شد. به‌روزرسانی اندروید 13 برای هر دو مدل وای‌فای و LTE تبلت در مناطق مختلف عرضه می‌شود. بیایید به جزئیات نگاه کنیم.

نسخه Wi-Fi این تبلت در اروپا به‌روزرسانی را دریافت می‌کند، در حالی که نسخه LTE آن را در بسیاری از کشورها از جمله هند دریافت می‌کند. گلکسی تب A8 فقط وای فای، به‌روزرسانی اندروید 13 را با نسخه میان‌افزار X200XXU1CVL5 دریافت می‌کند. در حالی که مدل LTE نرم افزار را از طریق نسخه سیستم عامل X205XXU1CVL5 دریافت می کند.

LTE Galaxy Tab A8 دارای رابط کاربری One UI 5 در اروپا با شماره سیستم عامل X205XXU1CVL6 است. در تعدادی از کشورها در سراسر قاره کهن، از جمله رومانی، لوکزامبورگ، لهستان، اسلوونی، اسپانیا، بریتانیا، مجارستان، بلغارستان، آلمان، هلند، اتریش، جمهوری چک، یونان، کشورهای بالتیک و شمال اروپا کاشته می شود. سوئیس، اسلواکی، ایتالیا، فرانسه و پرتغال.

طبق معمول، سامسونگ به‌روزرسانی را به صورت مرحله‌ای منتشر می‌کند، بنابراین ممکن است چند روز طول بکشد تا به هر واحد برسد. اگر در مناطق فوق الذکر زندگی می کنید، مراقب اعلان OTA باشید. با این حال، گاهی اوقات ممکن است اعلان ها نمایش داده نشوند. در این صورت، می‌توانید با رفتن به تنظیمات > به‌روزرسانی نرم‌افزار > دانلود و نصب، به‌روزرسانی را به صورت دستی بررسی کنید.

در اخبار مرتبط، گزارش شده است که OEM کره ای در حال آزمایش One UI 5.1، جانشین One UI 5.0 است. شایعات حاکی از آن است که این نرم‌افزار جدید می‌تواند روی خانواده گلکسی S23 که انتظار می‌رود در رویداد Galaxy Unpacked در تاریخ 1 فوریه معرفی شود، عرضه شود. انتظار داریم سامسونگ بزودی برای تبلت های بیشتری این آپدیت نرم افزاری جدید را منتشر کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر گوشی Galaxy A54

نظرات در مورد : آپدیت One UI 5.0 برای تبلت Galaxy Tab A8 منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *