آنر 50 لایت در راه بازار اروپا با طراحی شبیه nova 8i

آنر 50 لایت در راه بازار اروپا با طراحی شبیه nova 8i

شرکت آنر در نظر دارد بزودی گوشی هوشمند آنر 50 لایت را معرفی کند. این اسمارتفون رده میانی از سری آنر 50 بزودی قرار است به بازار اروپا برسد و طراحی شبیه به nova 8i هوآوی خواهد داشت.

در ماه ژوئن ، ما اولین گوشی های سری Honor 50 را در چین دیدیم. این دستگاه ها شامل Honor 50 Pro ، Honor 50 و Honor 50 SE با مدل وانیلی است که انتظار می رود در 26 اکتبر با ارائه خدمات تلفن همراه Google در اروپا عرضه شود. در حال حاضر WinFuture گزارش یک گوشی Honor 50 Lite را می دهد که انتظار می رود تا پایان ماه در قاره قدیمی عرضه شود.

ظاهراً به تنهایی به شما می گویند که این یک Huawei nova 8i است و برگه مشخصات لو رفته دستگاه “جدید” آن را تأیید می کند. این امر همچنین این س ofال را مطرح می کند که Honor چقدر از Huawei مستقل است با توجه به ساختار و مشخصات یکسان این دو دستگاه.

Honor 50 Lite برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خود یک LCD 6.67 اینچی با رزولوشن FHD+ و برش قرص شکل دارد. در پشت یک حلقه دوربین دایره ای با یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و دو ماژول 2 مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و داده های عمق به ارمغان می آورد.

پردازنده اسنپدراگون 662 کوالکام با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه در رأس قرار دارد و انتظار می رود این گوشی اندروید 11 را با رابط کاربری Magic UI 5.0 و سرویس تلفن همراه گوگل نیز راه اندازی کند.

گفته می شود که Honor 50 Lire هنگام عرضه در اواخر این ماه حدود 300 یورو (50 یورو کمتر از nova 8i) هزینه دارد. در رنگ های مشکی و آبی در دسترس خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی آنر X5 Plus و کسب تاییدیه TDRA

نظرات در مورد : آنر 50 لایت در راه بازار اروپا با طراحی شبیه nova 8i

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *