آموزش صفر تا صد کالاف دیوتی موبایل

صفر تا صد تنظیمات کالاف دیوتی موبایل سیزن جدید

محال است گیمر باشید و نامی از ندای وظیفه یا کالاف دیوتی نشنیده باشید. این بازی در سال 2003 برای اولین بار تولید شد و با نام call of duty وارد دنیای بازی های رایانه ای شد. در حدود 20 سال، این بازی از مهیج ترین بازی های اکشن و جنگی بود. با پیشرفت تکنولوژی و پدید آمدن گوشی های اسمارت، نسخه های کالاف دیوتی برای موبایل نیز طراحی شد.

کالاف دیوتی موبایل، در حدود 2 سال است که به مهیج ترین بازی های موبایلی تبدیل شده است و سیزن ها و ورژن های متفاوتی از آن روانه ی بازار بازی های موبایلی می شود. این بازی از مهیج ترین بازی های صنعت گیم در دنیاست که در کشور ما، گیمرهای بسیار حرفه ای در آن اکانت داشته و فعال هستند.

کالاف دیوتی چه جوریه

ما در این مقاله قصد داریم صفر تا صد این بازی را به شما آموزش داده و منوهای آن را بررسی کنیم. چند سوال مطرح کرده ایم که به شرح زیر هستند:

1.     موارد موجود در تنظیمات کالاف دیوتی هر کدام چه معنایی دارند؟

2.     صفر تا صد تنظیمات کالاف دیوتی موبایل سیزن جدید چیست؟

3.     بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل کدام است؟

4.     تنظیمات سیزن ۸ کالاف دیوتی موبایل چگونه است؟

5.     کالاف دیوتی چه جوریه و چطور باید بازی بشه؟

6.     کلیپ کالاف دیوتی موبایل

7.     عکس کالاف دیوتی موبایل

8.     تنظیمات اسلحه کالاف دیوتی موبایل چگونه است؟

9.     Basic کالاف دیوتی موبایل چیست؟

10.تنظیمات سنسیویتی اسنایپ کالاف دیوتی موبایل چگونه باید انجام شود؟

11.بهترین سنس مولتی کالاف کدام است؟

12.تنظیمات امین اینفرنو چگونه است؟

13.بالا بردن گرافیک کالاف دیوتی موبایل در گوشی های ضعیف باید چگونه انجام شود؟

14.دمیج در کالاف چیست

ترجمه تنظیمات کالاف دیوتی موبایل

ترجمه کامل تنظیمات کالاف دیوتی موبایل

برای اینکه خیلی راحت بتوانید با کالاف دیوتی موبایل بازی کنید، باید ترجمه تنظیمات آن را بدانید. ما در اینجا به ذکر تنظیمات داخلی کالاف می پردازیم و برای شما ترجمه می کنیم:

·   Control setting یا تنظیم کنترل ها که در این قسمت به راحتی می‌توانید همه‌ی کنترل‌ها را برای مودهای مولتی‌پلیر، بتل‌رویال و زامبی‌ها تغییر دهید.

·   Graphic setting یا تنظیمات گرافیکی کالاف دیوتی، موقعیتی را ایجاد می کند که وضوح و گرافیک را تغییر دهید تا حواس پرتی شما در حین بازی، کاهش پیدا کند.

·   تنظیمات پایه ای و basic از تنظیماتی است که می توانید در آن قابلیت های مختلفی را فعال یا غیر فعال کنید. مثلا Aim Asist

·   تنظیمات صدا یا audio setting که برای تغییر ولوم های صدای موزیک و پس زمینه و صدای اکشن هاکاربرد دارد.

·   تنظیمات حساسیت یا sensitivity setting برای کم و زیاد کردن حساسیت و حرکات است.

·   تنظیمات افکت effects setting برای زمانی است که شما بخواهید شیوه نمایش افکت ها را تغییر دهید و مثلا حواس بازیکنان را با این کار پرت کنید.

·   Battle royale setting یا تنظیمات بتل رویال برای زمانی است که شما می خواهید بعضی از تنظیمات اضافی را برای مود بازی عوض کنید.

·   Vehicle setting یا تنظیمات وسیله نقلیه  مربوط به زمانی است که شما در بازی با یک وسیله نقلیه حرکت می کنید و سوار بر آن هستید. اینجا می توانید آن را ببینید.

·   Controller setting یا تنظیمات کنترولر  یک امکان است که شما می توانید تا وقتی از یک کنترلر برای دستگاه موبایل‌تان استفاده می‌کنید، تنظیمات را تغییر دهید. وقتی این کار انجام می‌شود، مطمئن شوید که همه‌ی تغییرات را ذخیره کرده‌اید.

·   تنظیمات عکس پروفایل (Player Profile Settings) برای قرار دادن عکس آواتار دلخواه می باشد.

·   تنظیمات Quick Message برای  زمانی است که بخواهید هر مود به صورت جداگانه Quick Message را تغییر دهید. باید در سمت راست فهرست Quick Message روی Edit‌ بزنید، می‌تواند quick message های موجود را جابه‌جا کنید یا دور بریزید. وقتی یکی را حذف کنید، این امکان وجود دارد که با یک پیام در فهرست پیام‌ها جایگزینش کنید. فراموش نکنید که وقتی کارتان تمام شد، تغییرات را confirm‌ کنید.

صفر تا صد تنظیمات کالاف دیوتی موبایل سیزن جدید

کالاف دیوتی موبایل، طرفداران بسیار زیادی در دنیا دارد. همین اتفاق سبب می شود سیزن های جدید و آپدیت تازه از آن منتشر شود. در سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل، تنظیماتی تقریبا مشابه با تنظیمات قبلی وجود دارد. اما امکانات جدیدی تری نیز به آن اضافه شده است که می توانید از آن ها استفاده کنید و بازی هیجان انگیز تری داشته باشید. برخی از این تنظیمات جدید را قبلا ذکر کرده و توضیح دادیم.

بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل

بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل، برای هرکس معنا و مفهوم خاصی دارد. برای برخی داشتن یک بازی ساده و راحت مد نظر است. معمولا این افراد، تازه کار هستند و مجبور هستند برای یادگیری بهتر، تنظیمات را روی ساده و easy تنظیم کنند.

برخی از افراد، تجربه ی بازی های موبایلی اکشن را دارند و گیمرهای موبایلی هستند. و یا از طرفداران قدیمی call of duty هستند و تجربه بازی با نسخه های قدیمی و کامپیوتری را دارند. این افراد می توانند تنظیمات را به طور کاملا دلخواه تغییر دهند و به صورت سلیقه ای بازی کنند.

بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل را از گیمرهای حرفه ای بپرسید و مطمئن باشید آن ها چند بار این بازی را به سرانجام رسانده اند و می دانند که چگونه باید بازی کنند.

تنظیمات سیزن 8 کالاف دیوتی موبایل

تنظیمات سیزن ۸ کالاف دیوتی موبایل

بعد از انتشار سیزن 7 کالاف، خیلی از گیمرها منتظر فصل جدید بودند که کمپانی سازنده ی آن، سیزن 8 را به بازار داد. سیزن 8 کالاف دیوتی دارای تنظیمات منحصر بفردی است و امکانات تازه ای به آن اضافه شده است. بسیاری از تنظیمات مانند نسخه ی قبلی است اما چیزی که این سیزن را بهتر و منحصر به فرد نشان می دهد، ویژگی و امکانات مختلفی است که به آن اضافه شده است. مثلا یک مپ جدید به نام highrise به این بازی اضافه شده است.

همچنین، perk های مختلفی به آن اضافه شده که شامل موارد زیر است:

1.     Overkill یا red perk:

تمامی بازیکنان این امکان را میدهد که دو اسلحه از دو کلاس مختلف را به عنوان اسلحه اصلی حمل کنند، این قابلیت میتواند برای بازیکنان حرفه ای بازی کالاف دیوتی موبایل بسیار هیجان انگیز باشد.

2.     Quick fix یا همان green perk:

به بازیکنان این امکان را میدهد که ضمن کشتن سایر بازیکنان سلامتی خود را نیز بصورت همزمان افزایش دهند.

3.     Shrapnel یا blue perk:

به بازیکنان این امکان را میدهد که یک سری از تجهیزات نظامی قدرتمند و کشنده را در اختیار داشته باشند.

کالاف دیوتی چجوریه

بازی کالاف دیوتی یکی از بهترین بازی های اکشن و هیجانی در گروه بازی های موبایلی در سراسر دنیا است. این بازی به صورت اول شخص می باشد و شما می توانید بازی را به صورت انفرادی یا گروهی و دسته جمعی انجام دهید. امکان آنلاین و آفلاین بازی کردن در کالاف دیوتی برای شما فراهم است.

بعد از بازی کلش آف کلنز و خیلی از بازی های استراتژیکی موبایل، دنیا تشنه ی یک بازی تفنگی و خاص بود. بازی کالاف دیوتی از سال 2003 امتحان خود را، پس داده بود و بهترین گزینه برای طراحی نسخه موبایل به شمار می رفت. به همین خاطر، این بازی برای موبایل نیز طراحی شد. اگر در اینترنت جستجو کنید، کلیپ کالاف دیوتی موبایل یا عکس کالاف دیوتی موبایل را به راحتی می توانید ببینید و در مورد ان ببینید و بخوانید تا بدانید کالاف دیوتی چجوریه.

تنظیمات اسلحه کالاف دیوتی موبایل

در بازی های اکشن، اسلحه، حرف اول را می زند. در نسخه های قدیمی و کامپیوتری کالاف دیوتی، سلاح های قوی و گوناگونی وجود داشت که به راحتی، گیمر را در رسیدن به هدف، یاری می کرد. در نسخه ی کالاف موبایلی هم این امکانات وجود دارد و هر سیزن جدید دارای یک یا چند امکان برای دریافت و تغییر اسلحه وجود دارد. این کار می تواند گیمر را بیشتر تشویق کند و بازی را برای او هیجانی تر کند.

در این بازی می توانید Firing Sensitivity را تغییر دهید و حساسیت شلیک در سلاح های مختلف را کم و زیاد کنید.

Basic کالاف دیوتی موبایل

Basic کالاف دیوتی موبایل

وقتی توانستید layout را بهینه کنید باید آن را ذخیره کنید. سپس می توانید به قسمت basic بروید. در این قسمت می توانید برای بتل رویال، زامبی و یا مولتی پلیر، تنظیمات بیسیک را تغییر دهید. در قسمت basic و تنظیمات آن می توانید aim assist را تغییر دهید و حواس بازیکنان را پرت کنید. این کار برای افرادی است که تازه کالاف بازی کرده اند و تجربه ای در این بازی ندارند.

در قسمت زیرین عدد danage، می‌توانید این آپشن را که تعداد damage‌ را بر علیه دشمن نشان می‌دهد، فعال کنید. مطمئن باشید که تاری و تیرگی (opacity) را برای دیدن آن کاهش دهید. این به شما کمک می‌کند که وقتی در جنگ هستید، دکمه‌های بیش از حدی را فشار ندهید. تنظیمات پایه‌ای از بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل هستند.

قسمت Gyroscope  می‌تواند به شما برای aim کمک کند چون از پوزیشن دستگاه شما برای aim استفاده می‌کند. البته می‌تواند حالتی مبهم داشته باشد.

بعضی بازیکنان دوست دارند که از آن استفاده کنند پس حواستان باشد که در حالت training امتحانش کنید. در قسمت زیر، شما این آپشن را دارید که Field of View را وقتی کالاف دیوتی موبایل بازی می‌کنید، تغییر دهید. بیشتر بازیکنان ترجیح می‌دهند که این آپشن را کمی افزایش دهند تا نگاهشان به بازی وسعت بیشتری پیدا کند و راحت‌تر جای دشمنان را پیدا کنند.

 شما باید در قسمت تنظیمات مارکر marker کاهش دادن سایز بیشتر مارکرها را در نظر بگیرید. این همچنین به سایز اسکرین شما بستگی دارد اما کمک می‌کند تا اسکرین را موقع بازی کردن مرتب کنید. در آخر باید گفت که تنظیمات Minimap را با liking خودتان تطبیق دهید.

تنظیمات سنسیویتی اسنایپ کالاف دیوتی موبایل

در بازی های موبایلی، حساسیت های مختلفی در نظر گرفته می شود و در قسمت تنظیمات بازی می توان این حساسیت ها را کم و زیاد کرد. مثلا حساست تصویری برای حرکت و حساسیت شلیک یا هر چیز دیگر، در جهت یاری بیشتر بازیکنان، ایجاد شده است. شما می توانید در اینجا، تنظیمات سنسیویتی اسنایپ را مشاهده کنید و نکات مهم آن را یاد بگیرید:

شما باید برای نشانه‌گیری دکمه شلیک را نگه دارید. اما امکان شخصی‌سازی آن وجود دارد. بنابراین می‌تواند برای هر اسلحه متفاوت باشد. اگر نمی‌خواهید بعد از هر شلیک سراغ دکمه ADS بروید، بهتر است برای تفنگ‌هایتان از این تنظیمات استفاده کنید:

  • Assault Rifles: Hip
  • SMGs: Hip
  • Shotguns: Hip
  • LMGs: Hip
  • Sniper Rifles: ADS
  • Pistols: Hip

لازم به ذکر است که میزان لگد پرانی  اسلحه در زمان شلیک هیچ ربطی به تنظیمات دوربین ندارد. بخشی از آن کاملا طبیعی است، چون شلیک اسلحه در دنیای واقعی هم به‌همین صورت است. بنابراین، با تمرین بیشتر می‌توانید کنترل لازم بر آن را پیدا کنید. اما این تنظیمات به شما کمک می‌کند در شرایط بهتری بازی کنید و با تمرین کردن نتیجه بهتری بگیرید.

بهترین سنس مولتی کالاف

بهترین سنس مولتی کالاف

بازی کالاف دیوتی به صورتی طراحی شده تا بازیکنان بتوانند به صورت انفرادی یا مولتی و جمعی بازی کنند. برخی دوست ندارند انفرادی بازی کنند. این افراد از بازی مولتی پلیر به صورت آنلاین یا آفلاین لذت می برند. اگر دوست دارید در حین بازی مولتی و به صورت جمعی، حساسیت ها را تغییر دهید، حتما به شکل زیر عمل کنید:

برای پیدا کردن منو Sensitivity روی تنظیمات یا همان علامت چرخ‌دنده که بالای منو اصلی قرار دارد بزنید. از نوار بالا گزینه Sensitivity را پیدا کنید.  در این تنظیمات ما از سرعت ثابت استفاده می‌کنیم. چون با ثابت کردن سرعت، بیشتر می‌توانید حرکات کاراکتر خود را کنترل کنید. سرعت ثابت حرکات شما را قابل پیش‌بینی می‌کند. درحالی‌که تنظیمات سرعت (Acceleration) به شما اجازه می‌دهد سریع‌تر و غیرقابل پیش‌بینی بچرخید. این حالت کمک می‌کند سریع‌تر تغییر ایجاد کنید. به‌همین دلیل بسیاری ترجیح می‌دهند این گزینه را روشن نگه دارند. تجربه شما چیست؟

تنظیمات امین اینفرنو

بازی کالاف دیوتی موبایل، طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد و در هر کشوری، گیمرهای بسیار معروف و حرفه ای وجود دارند که بازی را در عرض چند روز یا حتی چند ساعت از ابتدا تا انتها پیش می روند. این افراد به قری در این بازی ها خبره و کاربلد هستند که از خود، تنظیمات خاصی را برای بخش های مختلف ارائه می کنند.

برای بازی کالاف دیوتی موبایل، یک سری تنظیمات اصلی توسط کمپانی روی بازی وجود دارد که صد البته می توان آن ها را تغییر داد و گاهی با انجام آن ها، بهتر بازی کرد. هر چقدر بهتر بازی کنید، امتیاز شما بالاتر می رود و می توانید امکانات ویژه تری از بازی را دریافت کنید.

امین اینفرنو یکی از گیمرهای معروف ایرانی است که می تواند برای کالاف دیوتی، تنظیمات خاصی را به شما ارائه کند تا بازی را بهتر و سریع تر به پیش ببرید. برای مثال، در مورد اسلحه شاتگان، تنظیمات مخفی برای شما دارد تا بتوانید راحت تر و با یک تیر حریف را بزنید. او با تنظیمات اصلی شاتگان، بدون نیاز به پرک، بهترین عملکرد را برای شما در بازی ایجاد می کند.

افرادی مثل امین اینفرنو، در ایران کم نیستند. هر کس با توجه به سطح مهارت خود در بازی های موبایلی، می تواند تنظیمات خاص و مخفی را کشف کند تا بازی را زودتر و بهتر به اتمام برساند.

بالا بردن گرافیک کالاف دیوتی موبایل در گوشی های ضعیف

احتمالا تا به حال گرفتار بازی های سنگین و حجم بالا شده اید و گوشی یا تبلت شما در حین بازی، هنگ کرده است. این اتفاق در هر گوشی موبایل یا تبلتی ممکن است رخ دهد. بازی کالاف دیوتی هم از این قاعده مستثنی نبوده و گاهی وقت ها در حین بازی، گرافیک آن دچار مشکل می شود.

این ایرادات به بازی ربطی ندارد. ممکن است گوشی شما از فضای کافی یا گرافیک خوبی برخوردار نباشد و این مشکل پدید بیاید. اگر گوشی شما دارای رم و حافظه ی پایین است و گرافیک ان قدیمی است، می توانید از ورژن های پایین این بازی استفاده کنید. شاید هم گوشی شما از هر نظر خوب است اما گرافیک آن ضعیف شده باشد. در این مواقع، بازی اجرا می شود و هنگ نمی کند اما کیفیت تصویر و گرافیک پایین است. ممکن است اختلالات تصویری رخ دهد و اعصاب شما را در حین بازی به هم بریزد.

برای اینکه بتوانید گرافیک کالاف دیوتی را برای گوشی های ضعیف بالا ببرید، باید وارد تنظیمات شوید و سپس به قسمت graphic swetting وارد شوید و حالت گرافیکی را در بالاترین و بهترین مود قرار دهید تا گرافیک مناسبی به شما ارائه کند.

دمیج در کالاف چیست

Damage در بازی کالاف دیوتی، دقیقا در قسمت تنظیمات basic قرار گرفته است. شما برای تغییر در ان کافیست وارد قسمت تنظیمات شوید و سپس در منوی سمت چپ، گزینه ی basic setting را انتخاب کنید. در اینجا می توانید damage number را مشاهده کنید. تیک آن را بزنید. با انتخاب این گزینه می توانید تعداد دمیج را که علیه دشمن نشان می دهد را ببینید و فعال کنید. مطمئن باشید که تاری و تیرگی را برای دیدن آن کاهش داده باشید. این کار به شما در جنگ، کمک زیادی می کند.

وقتی در حال بازی هستید و در حال جنگ هستید و این حالت را فعال کرده و تیرگی opacity را کاهش داده اید، بهتر می توانید بجنگید و کلیدها را بی دلیل، مشار ندهید.

 و کلام آخر

بازی موبایلی کالاف دیوتی، همیشه در حال نو شدن بوده و سیزن های مختلفی به بازار ارائه خواهد کرد. اگر دوست دارید صفر تا صد کالاف دیوتی موبایل را یاد بگیرید، حتما به صورت عملی انجام دهید.

4.7/5 - (4 امتیاز)

نظرات در مورد : آموزش صفر تا صد کالاف دیوتی موبایل

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *