آغاز فروش مدل ریفربیشد مک استودیو با تخفیف توسط اپل

آغاز فروش مدل ریفربیشد مک استودیو با تخفیف توسط اپل

شرکت اپل به تازگی تصمیم گرفت تا فروش مدل ریفربیشد یا همان بازسازی شده کامپیوتر مک استودیو را با تخفیف 10 درصدی به فروش برساند. سه ماه قبل بود که فروش مک استودیو آغاز شد و حال با گذشت سه ماه نسخه ریفربیشد برای فروش دردسترس قرار گرفت.

قیمت نسخه ریفربیشد 1799 دلار بوده که 10 درصد تخفیف هم نسبت به نسخه نو پیدا کرد. بنابراین مشتریان می توانند تخفیف 200 دلاری با خرید نسخه ریفربیشد داشته باشند. گفته شده مک استودیو با چیپ M1 Max و حافظه اس اس دی 512 گیگابایتی و رم 32 گیگابایتی و گرافیک 24 هسته ای 1999 دلار بوده اما مشتریان با تخفیف 10 درصدی می توانند 1799 دلار پرداخت کنند.

باید بیان داشت که نسخه ریفربیشد مشکلات بسیار کمی داشته و خریداران تاکنون گزارش خرابی خاصی اعلام نکردند. در اخباری مرتبط از زمانی که اپل آیفون 8 پلاس را عرضه کرد، به نظر می رسد مدلی با نام پلاس وجود نداشته است. در مقابل، آیفون‌هایی را با نام‌های Pro و Pro Max دیده‌ایم. سری آیفون 14 نیز از این قاعده مستثنی نیست. سری آیفون 14 شامل مدل های آیفون 14، آیفون 14 مکس، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس خواهد شد. با این حال رسانه های کره ای اخیرا مدعی شده اند که سری آیفون 14 دوباره مدل پلاس خواهد داشت. این گزارش ادعا می کند که آیفون 6.7 اینچی غیر پرو این دستگاه خواهد بود. این بدان معناست که گوشی هوشمندی که ما آیفون 14 مکس می نامیم، در واقع با نام آیفون 14 پلاس وارد بازار خواهد شد.

برخی از طرفداران قدیمی احساس می کنند که تغییر نام به آیفون 14 پلاس بهتر از تغییر نام به آیفون 14 مکس خواهد بود. این به این دلیل است که کاربران نگران این هستند که مدل اشتباهی را به دلیل نام مشابه خریداری کنند. علاوه بر این، طرفداران نوستالژیک احساس می کنند که آیفون 14 پلاس راحت تر از آیفون 14 مکس است. اگرچه هر دو آیفون 14 مکس و آیفون 14 پرو مکس دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی یکسان هستند، اما ترکیب آنها دشوار خواهد بود. این بدان دلیل است در حالی که مدل Max از صفحه نمایش متپ استفاده می کند، مدل Pro Max از طراحی حفره ای بهره می برد.

بیشتر بخوانید  عرضه ی آیفون های 2018 با صفحه نمایش OLED و LCD

مدل های غیر پرو سری آیفون 14 با دوربین معمولی 12 مگاپیکسلی اپل را خواهند شد. با این حال، مدل پرو به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی ارتقا پیدا می کنند. با نزدیک شدن به کنفرانس پاییز، گزارش هایی مبنی بر آغاز تولید انبوه آیفون 14 به گوش می رسد و تعدادی از تامین کنندگان اپل هم اکنون ارسال قطعات مرتبط را آغاز کرده اند. در این گزارش همچنین آمده که سامسونگ، یکی از تامین کنندگان اپل، حدود 80 میلیون پنل OLED را روانه بازار کرده که انتظار می رود نیمی از آنها به نسخه های غیر پرو اختصاص داشته باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آغاز فروش مدل ریفربیشد مک استودیو با تخفیف توسط اپل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *