آغاز عرضه گوشی Essential در طی چند هفته آینده

آغاز عرضه گوشی Essential در طی چند هفته آینده

آغاز عرضه گوشی Essential در طی چند هفته آینده: اگر چه در رونمایی گوشی Essential صحبتی راجع به زمان ارائه این گوشی به بازار زده نشد. تصمیم گرفته شده که این گوشی در ابتدا به دست افرادی برسد که آن را در نیمه دوم ماه ژوئن پیش خرید کرده اند. این خبر توسط یکی از سازندگان سیستم عامل اندروید و هم چنین سازنده گوشی Essential یعنی اندی رابین به دست رسیده است.
بعد از گذشت مدتی از این خبر بالاخره صفحه رسمی توئیتر این کمپانی دیروز اعلام کرد که به سختی در حال کار کردن برای رساندن این گوشی به دست مردم هستند.
بنابراین خبر خوب ان است که اکنون انتظار برای خرید این گوشی به پایان رسیده است و خبر بد این که تاریخ دقیقی ارائه نشده است. امیدوار هستیم که به زودی خبری با جزئیات بیشتر به دست کسانی که قصد خرید این گوشی را دارند برسد. اما کسانی که گوشی Essential را پیش خرید کرده اند، حداکثر تا آخر ماه آگوست این گوشی را دریافت خواهند کرد.

مشخصات گوشی Essential به این شرح می باشد:اندازه صفحه نمایش 5.71 اینچ بوده و هم چنین دارای تراکم پیکسلی 1312×2560 است و تقریبا هیچ حاشیه ای ندارد، پردازنده به کار رفته شده در آن Snapdragon 835، دارای 4 گیگابایت رم، حافظه داخلی 128 گیگابایت، بدنه از جنس تیتانیوم ، قاب پشت سرامیکی، دوربین اصلی دارای دو لنز،.باتری3040 میلی آمپر ساعتی و نسخه اندروید این گوشی 7.1.1 می باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آغاز عرضه گوشی Essential در طی چند هفته آینده

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *