آغاز تولید آزمایشی آیفون 14 توسط اپل

آغاز تولید آزمایشی آیفون 14 توسط اپل

اپل نسل بعدی گوشی های هوشمند سری آیفون 14 خود را در ماه های آینده معرفی و عرضه خواهد کرد و به نظر می رسد که این شرکت امید زیادی به خط تولید آینده دارد. طبق آخرین گزارش، اپل تولید آزمایشی گوشی های هوشمند سری آیفون 14 را آغاز کرده و انتظار دارد این گوشی ها بیشتر از مدل های قبلی خود بفروشند.

این گزارش ادعا می کند که تولید آزمایشی سری آیفون 14 آغاز شده است و این شرکت قصد دارد تولید انبوه این گوشی ها را در ماه آگوست آغاز کند. اپل همچنین به تامین کنندگان اطلاع داده است که فروش اولیه سری جدید آیفون 14 بیشتر از سری آیفون 13 است که سال گذشته عرضه شد.

انتظارات برای فروش از اپل مطابق با آن چیزی است که تحلیلگران بازار پیش بینی می کنند. بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که در صورت سقوط اقتصادهای بزرگ به رکود، نسل بعدی آیفون های اپل می توانند از صنعت گوشی های هوشمند در سطح جهانی بهتر عمل کنند.

علی‌رغم اینکه به نظر می رسد تقاضای کلی گوشی های هوشمند در حال کاهش است، اپل نتایج خوبی را از نظر فروش مشاهده کرد. این شرکت همچنان شاهد شتاب فروش خوبی برای سری آیفون 13 است، برخلاف سابقه کاهش فروش آیفون از ماه جولای و پیش بینی مدل نسل بعدی.

همچنین گفته می‌شود که قیمت آیفون‌های سری 14 اپل به دلیل عوامل زیادی از جمله افزایش قیمت مواد اولیه، محدودیت‌های عرضه و سایر دلایل اقتصادی، می‌تواند 100 دلار بیشتر از مدل قبلی خود باشد. این احتمال وجود دارد که غول فناوری کوپرتینویی ممکن است قیمت را افزایش ندهد، بنابراین باید چند ماه صبر کنیم تا مطمئن شویم که جزئیات قیمت گذاری سری آیفون 14 را بدانیم.

در اخباری مرتبط از زمانی که اپل آیفون 8 پلاس را عرضه کرد، به نظر می رسد مدلی با نام پلاس وجود نداشته است. در مقابل، آیفون‌هایی را با نام‌های Pro و Pro Max دیده‌ایم. سری آیفون 14 نیز از این قاعده مستثنی نیست. سری آیفون 14 شامل مدل های آیفون 14، آیفون 14 مکس، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس خواهد شد. با این حال رسانه های کره ای اخیرا مدعی شده اند که سری آیفون 14 دوباره مدل پلاس خواهد داشت. این گزارش ادعا می کند که آیفون 6.7 اینچی غیر پرو این دستگاه خواهد بود. این بدان معناست که گوشی هوشمندی که ما آیفون 14 مکس می نامیم، در واقع با نام آیفون 14 پلاس وارد بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید  ساخت اولین گوشی انعطاف پذیر که می تواند به عنوان ساعت هوشمند نیز استفاده گردد!

برخی از طرفداران قدیمی احساس می کنند که تغییر نام به آیفون 14 پلاس بهتر از تغییر نام به آیفون 14 مکس خواهد بود. این به این دلیل است که کاربران نگران این هستند که مدل اشتباهی را به دلیل نام مشابه خریداری کنند. علاوه بر این، طرفداران نوستالژیک احساس می کنند که آیفون 14 پلاس راحت تر از آیفون 14 مکس است. اگرچه هر دو آیفون 14 مکس و آیفون 14 پرو مکس دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی یکسان هستند، اما ترکیب آنها دشوار خواهد بود. این بدان دلیل است در حالی که مدل Max از صفحه نمایش متپ استفاده می کند، مدل Pro Max از طراحی حفره ای بهره می برد.

مدل های غیر پرو سری آیفون 14 با دوربین معمولی 12 مگاپیکسلی اپل را خواهند شد. با این حال، مدل پرو به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی ارتقا پیدا می کنند. با نزدیک شدن به کنفرانس پاییز، گزارش هایی مبنی بر آغاز تولید انبوه آیفون 14 به گوش می رسد و تعدادی از تامین کنندگان اپل هم اکنون ارسال قطعات مرتبط را آغاز کرده اند. در این گزارش همچنین آمده که سامسونگ، یکی از تامین کنندگان اپل، حدود 80 میلیون پنل OLED را روانه بازار کرده که انتظار می رود نیمی از آنها به نسخه های غیر پرو اختصاص داشته باشد.

به هر حال بهتر است منتظر ماند تا اخبار بیشتری در دسترس قرار گیرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آغاز تولید آزمایشی آیفون 14 توسط اپل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *