آشکار شدن مشخصات گوشی ویوو S17t

آشکار شدن مشخصات گوشی ویوو S17t

در 31 می، ویوو گوشی های هوشمند S17 و S17 Pro را در چین معرفی خواهد کرد. گزارشی که اخیرا منتشر شد، وجود مدل دیگری به نام S17t را فاش کرد. لیست TENAA از S17 و S17t نشان داده که به جز داشتن چیپست متفاوت، هر دو گوشی دارای مشخصات یکسانی هستند. افشا جدید اکنون نام تراشه ای را که به ویوو S17t قدرت می دهد فاش کرده است.

علاوه بر این، گزارشی از Pricebaba مشخصات کلیدی هدفون ویوو TWS Air Pro را فاش کرده که در کنار سری S17 نیز عرضه خواهند شد. افشاگر مطرح Digital Chat Station فاش کرده است که S17t دارای چیپست Dimensity 8050 است. در گزارش Pricebaba نیز همین مورد گفته شده، که نشان می دهد سایر مشخصات آن مشابه ویوو S17 خواهد بود.

مانند S17، ویوو S17t دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED 1.5K+ با نرخ نوسازی 120 هرتز و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر است. همچنین باید به دوربین جلو 50 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و 50 مگاپیکسل (Sony IMX766V، با OIS) اشاره کرد. سیستم دوربین دوگانه هم در این مدل باید شاهد بود.

دستگاه مجهز به چیپ D8050 با حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR4x و حداکثر 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 وارد بازار خواهد شد. باتری 4600 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 80 واتی عرضه می شود. در مقایسه، ویوو S17 دارای تراشه Snapdragon 782G است.

در سوی دیگر ویوو TWS Air Pro اولین هدفون ANC نیمه داخل گوش در جهان خواهد بود. این شرکت قبلاً تأیید کرده که در رنگ‌های آبی Gemstone و Vitality White عرضه خواهد شد.

TWS Air Pro با درایور صوتی 14.2 میلی‌متری عرضه می‌شود و از ویژگی‌هایی مانند تشخیص گوش، اتصال بلوتوث 5.3، استریو DeepX 2.0، صدای فضایی سه‌بعدی و تأخیر کم 88 میلی‌ثانیه پشتیبانی می‌کند. این دستگاه مجهز به یک دیافراگم کامل پلیمری و یک حفره عقب سفارشی خواهد بود.

وزن هر هدفون حدود 4 گرم خواهد بود. عمر باتری این هدفون 6 ساعت است. با این کیس، تنها یک بار شارژ عمر باتری 30 ساعته را رقم می زند. در اخباری مرتبط  Vivo رسماً از عرضه ایرفون جدید ویوو TWS Air Pro خود خبر داد که قرار است در تاریخ 31 می معرفی شود. این ایرفون اولین هدفون حذف نویز فعال نیمه داخل گوش از Vivo در جهان خواهد بود.

بیشتر بخوانید  تبلت Vivo Pad با پردازنده اسنپدراگون 870 در راه است

ویوو TWS Air Pro که در دو رنگ آبی Gemstone و Vitality White موجود است، با هدف ارائه یک تجربه صوتی فراگیر همراه با حذف موثر نویز است. Vivo TWS Air Pro اکنون برای پیش‌سفارش در چین آماده بوده و این شرکت همچنین سری ویوو S17 را در همان روز عرضه خواهد کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آشکار شدن مشخصات گوشی ویوو S17t

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *