آشکار شدن قیمت گوشی Nothing phone (1)

آشکار شدن قیمت گوشی Nothing phone (1)

تاکنون شایعات بسیاری درباره گوشی گوشی Nothing phone (1) منتشر شد. یک اسمارتفون خاص که مشخصات کلیدی میان رده دارد و شرکت ناتینگ که تازه تاسیس محسوب شده بزودی آن را رونمایی خواهد کرد.

این گوشی تحت چیپست Snapdragon 778G+ عمل خواهد کرد که چیپست تعبیه شده در گلکسی A73 و موتو اج 3 است، بنابراین باید این مدل را رقیب همین تلفن های هوشمند دانست. گذشته از آن رقیب پیکسل 6 و گلکسی اس 21 اف ای هم به حساب می آید.

لیستی که توسط آمازون آلمان فاش شده و متعاقباً در Reddit به اشتراک گذاشته شده و نشان می دهد که این شرکت گوشی Nothing phone (1) را به قیمت 469.99 یورو با 8/128 گیگابایت یا 549.99 یورو با 12/256 گیگابایت به فروش خواهد رساند. قیمت ها در اروپا به شدت بالاتر از هزینه های شایعه شده در هند است. قاره قدیمی یکی از بازارهای اصلی تلفن خواهد بود، بخصوص اینکه در بازار ایالات متحده عرضه نخواهد شد.

قبلاً تیزرهای تلفن Nothing (1) یک پنل عقب شفاف را نشان می داد که دو دوربین را با یک نور حلقه ای در اطراف آنها نشان می دهد و یک سیم پیچ شارژ بی سیم و چیزی نسبتاً غیر معمول برای میان رده ها داشت. تقریبا دو هفته تا رونمایی این گوشی باقی مانده و تنها باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی جدید از هدفون Nothing Ear (2)

نظرات در مورد : آشکار شدن قیمت گوشی Nothing phone (1)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *