آشکار شدن تاریخ معرفی گوشی تاشو PIXEL FOLD گوگل

آشکار شدن تاریخ معرفی گوشی تاشو PIXEL FOLD گوگل

برای شرکت های متخصص در نرم افزار، طراحی و ساخت سریع سخت افزار کمی دشوار است. هر کلمه در آن جمله گوگل را توصیف می کند. این پیشرو در دنیای موتورهای جستجو است. اگرچه این شرکت چند محصول سخت افزاری را عرضه کرده است، اما هنوز نمی تواند با مارک های سخت افزاری سنتی رقابت کند. به عنوان مثال، خط تلفن های هوشمند پیکسل محبوب هستند. اما آنها در بین 10 مورد برتر نیستند. با این حال، اگر یک تلفن هوشمند با صفحه نمایش تاشو تحت این مارک قرار گیرد، همه اینها می تواند تغییر کند. اینها شایعه نیست. به نظر می رسد Google Pixel Fold در ماه ژوئن در کنار پیکسل 7a راه اندازی خواهد شد.

بر اساس آخرین گزارش، شرکت آلفابت در سال جاری حداقل چهار گوشی هوشمند را روانه بازار خواهد کرد. دو مورد از آنها در اوایل ژوئن وارد بازار خواهند شد، در حالی که دو مورد دیگر اواخر امسال، احتمالاً در ماه اکتبر اعلام خواهند شد. اولین دسته از گوشی های هوشمند گوگل باید شامل گوگل پیکسل فولد فوق الذکر و پیکسل 7a مقرون به صرفه باشد. پیکسل 8 و نسخه پرو پرچمداران سالانه در پاییز وارد بازار خواهند شد. این گزارش همچنین برخی از جزئیات قیمت را نشان می دهد.

ما شایعات زیادی شنیده‌ایم و نشت‌های زیادی دیده‌ایم که نشان می‌دهند گوشی هوشمند صفحه‌نمایش تاشو گوگل در دست ساخت است. اگرچه راه اندازی آن بارها به تعویق افتاده است، اما توضیح آن این است که گوگل می خواهد یک محصول نهایی بیاورد. هر زمان که می آید، هدف آن گوشی Samsung Galaxy Z Fold است.

اخیراً یکی از کاربران طراحی پیکسل فولد را در دستان یک کارمند گوگل در قطار تشخیص داده و موفق به گرفتن عکسی تار شده است. اگر این خبر صحت داشته باشد و با تاشو گوگل سروکار داشته باشیم، این گوشی در مرحله تست است. بنابراین دلایل زیادی برای این باور وجود دارد که جدول زمانی فوق واقعی است.

در همان زمان، گزارش WinFuture می‌گوید که به گفته یک خرده‌فروش، این تلفن ممکن است در اوایل ماه ژوئن در قفسه‌های آلمان عرضه شود. این محصول در دو رنگ کربنی و چینی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید  آموزش مقدماتی Google Home

ظاهراً گوشی تاشو گوگل در نسخه 256 گیگابایتی در دسترس خواهد بود. انتظار می‌رود این نوع در اتحادیه اروپا ۱۷۰۰ یورو (۱۸۲۵ دلار) قیمت داشته باشد. اگر اینطور باشد، کمی ارزان‌تر از گلکسی فولد 4 سامسونگ با قیمت 1799 یورو (1931 دلار) خواهد بود. از سوی دیگر، مشخص شد که Pixel Fold گران‌تر از Honor Magic VS 1599 یورویی (1716 دلار) خواهد بود.

علاوه بر گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو، گوگل به زودی پیکسل 7a را معرفی خواهد کرد. قیمت دومی در منطقه 500 یورو (536 دلار) خواهد بود. این نسخه تکی 128 گیگابایتی دارد اما در چهار رنگ آبی قطبی، کربنی، پنبه ای و یشمی عرضه خواهد شد.

این گوشی میان رده سری گلکسی A سامسونگ و بسیاری دیگر از برندهای برتر دیگر را هدف قرار خواهد داد. بنابراین، عمر این مدل بسیار دشوارتر از فولد خواهد بود. منظور ما این بود که بازار وسایل تاشو به اندازه بازار میان رده ها بیش از حد اشباع نشده است. بنابراین بدیهی است که آنها اهداف متفاوتی را دنبال می کنند.

اخیراً گوشی هوشمند Pixel 7a در فاش های مختلفی ظاهر شد. از آنجا متوجه شدیم که به صفحه نمایش 6.1 اینچی 1080p مجهز می شود. دومی از یک پنل OLED استفاده می کند و از نرخ تازه سازی 90 هرتز پشتیبانی می کند. مشخص نیست که آیا این گوشی از تراشه Tensor G2 که قبلا شایعه شده بود استفاده خواهد کرد یا تراشه Exynos G5300.

سایر مشخصات شایعه شده عبارتند از UFS 3.1 native، سنسور دوربین 64 مگاپیکسلی سونی IMX787، سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض، شارژ بی سیم 5 واتی و موارد دیگر.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آشکار شدن تاریخ معرفی گوشی تاشو PIXEL FOLD گوگل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *