آشکار شدن برنامه های آینده یوتیوب

آشکار شدن برنامه های آینده یوتیوب

رهبر جدید یوتیوب، نیل موهان، چند روز پیش به وبلاگ رسمی یوتیوب رفت تا نقاط عطف این شرکت و همچنین اولویت های آن برای سال 2023 را به اشتراک بگذارد، که شامل اطمینان از ایمنی جامعه یوتیوب، تضمین موفقیت سازندگان یوتیوب و ساختن است. برای یوتیوب آینده

موهان در مورد شروع خود در دفتر مرکزی یوتیوب 15 سال پیش صحبت کرد، زمانی که این شرکت فقط یک دفتر کوچک در طبقه دوم بالای پیتزا فروشی بود، و اینکه چگونه حتی در آن زمان می‌توانست پتانسیل این پلتفرم را برای عالی بودن ببیند. هنگامی که او به سمت جدید خود به عنوان رهبر یوتیوب، جایگزین دوست و مربی قدیمی سوزان وویچیکی شد، بیشتر و بیشتر به آن لحظه فکر می کرد.

موهان در موقعیت جدید خود توضیح می دهد که برای آینده پلتفرم و نقشی که در آن خواهد داشت بسیار هیجان زده است. به‌عنوان دفتر اصلی محصولات قبلی، مسئولیت‌های قدیمی موهان در این پلتفرم شامل ساخت محصولات تبلیغاتی بود که به مردم کمک می‌کرد تا محتوایی تولید کنند که در سراسر اینترنت قابل مشاهده باشد. اینجاست که تمرکز او همچنان ادامه خواهد داشت… و این پلتفرم را به مکان بهتری برای سازندگان محتوا تبدیل می کند.

موهان تکرار کرد که تمرکز در یوتیوب در آینده همان چیزی است که برای سازندگان و بینندگان بسیار مهم است و این شامل کمک به سازندگان برای عملکرد خوب، ساختن پلتفرم آینده و تمرکز بر ایمن نگه داشتن جامعه است. او مطمئن شد که بر این نکته تاکید کرد که سازندگان و هنرمندان همان چیزی هستند که یوتیوب را به آنچه هست می‌سازند، و این همان چیزی است که در ساخت یوتیوب آینده در اولویت قرار خواهد گرفت.

برای حمایت از این موضوع، موهان آمارهای جالبی را در مورد وضعیت فعلی اقتصاد و اینکه چگونه این شرکت را از ارائه فرصت‌های تجاری بر روی پلتفرم خود منع نکرده است، ارائه کرد. طبق تحقیقات آکسفورد اکونومیکس، اکوسیستم خلاق یوتیوب در سال 2021 بیش از دو میلیون شغل را در برزیل، کانادا، ایالات متحده، اندونزی، ژاپن، کره جنوبی، فرانسه، استرالیا، آلمان، بریتانیا، هند و ترکیه پشتیبانی کرد. در اینجا آنچه YouTube برای کمک به سازندگان در سراسر پلتفرم برنامه ریزی کرده است امسال انجام دهد:

بیشتر بخوانید  نحوه غیرفعال کردن شورت ها یا ویدیوی کوتاه یوتیوب: 5 راهکار

 

  • با در اختیار گذاشتن ابزارهای بیشتر، مانند رشد کسب و کار اشتراک، سرمایه گذاری در خرید و همیشه بهتر کردن کالاهای دیجیتال پولی، راه های بیشتری برای کسب درآمد ایجاد کنید.
  • گسترش بازخورد سازنده از طریق کمک زندگی از طریق چت یا ایمیل برای یافتن اینکه پلتفرم چه کاری می تواند برای کمک به آنها انجام دهد. بازخورد سازنده بخش بزرگی از نحوه ایجاد محصولات جدید YouTube است.
  • گسترش دسترسی برای افرادی که ناشنوا یا کم شنوا هستند با صرف پول در یادگیری ماشین در مدت زمان طولانی. به دلیل این سرمایه‌گذاری، YouTube اکنون می‌تواند زیرنویس‌های خودکار را به زبان‌های بیشتری و زیرنویس‌های ترجمه‌شده ماشینی برای دستگاه‌های تلفن همراه ارائه دهد که می‌توانند به ۱۶ زبان مختلف تغییر کنند.
  • با استفاده از تلفن همراه با عضویت‌های با استعداد، به بینندگان اجازه می‌دهید که کلیپ‌ها را در Shorts ریمیکس کنند و افزودن ویژگی‌هایی که جمع‌آوری بهترین محتوای بازی را به روشی جدید آسان می‌کند، جوامع سازنده را در حال رشد افزایش دهید.

YouTube همچنین اخیراً کانال‌های Primetime را اضافه کرده است تا به کاربران امکان تماشای ویدیوها از سرویس‌های پخش مورد علاقه خود را بدهد و اعلام کرد که NFL Sunday Ticket نیز راه خود را به این پلتفرم باز خواهد کرد تا یوتیوب را به بهترین مکان برای تماشای تلویزیون و فوتبال تبدیل کند. . همچنین ویژگی‌هایی از YouTube TV وجود خواهد داشت که به برنامه اصلی YouTube راه می‌یابند، مانند امکان تماشای نمایش‌های کلیدی، همراه با قابلیت افزوده شده برای ارتباط با سازندگان و سایر طرفداران از طریق لایک کردن، نظر دادن و غیره.

با این حال، بزرگترین دستاورد از نظر بسیاری اضافه کردن پادکست مناسب خواهد بود. YouTube در حال حاضر دومین مکان محبوبی است که مردم برای گوش دادن به پادکست‌ها به آنجا می‌روند، و امسال YouTube انتشار پادکست‌های خود را از طریق YouTube Studio آسان‌تر می‌کند. یوتیوب شروع به ارائه پادکست‌های صوتی اول و اول ویدیویی به میلیون‌ها نفر در ایالات متحده می‌کند که از YouTube Music استفاده می‌کنند و مناطق بیشتری در راهند. علاوه بر این، اواخر امسال، ادغام RSS به پادکست‌ها راه دیگری برای آپلود نمایش‌های خود در YouTube می‌دهد.

منبع

3/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : آشکار شدن برنامه های آینده یوتیوب

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *