آشکار شدن اطلاعاتی از گوشی Redmi K50 Gaming Mercedes AMG Petronas Edition

آشکار شدن اطلاعاتی از گوشی Redmi K50 Gaming Mercedes AMG Petronas Edition

اوایل امروز، Redmi زیربرند شیائومی اعلام کرد که Redmi K50 Gaming Edition آینده اولین دستگاهی خواهد بود که در سری K50 به فروش می رسد و در 16 فوریه نیز به بازار خواهد رسید. اکنون مشخص شده است که گوشی هوشمند K50 Gaming نیز با نسخه ویژه همراه است.

توییت اخیر شیائومی آشکار کرده است که Redmi K50 Gaming دارای نسخه Mercedes AMG Petronas Edition خواهد بود. سال گذشته، شیائومی برند مرسدس-AMG پتروناس F1 Team Edition را برای Mi Electric Scooter Pro 2 در نظر گرفت.

گوشی Redmi K50 Gaming Mercedes AMG Petronas Edition با رنگ‌آمیزی متفاوت نسبت به مدل‌های دیگر عرضه می‌شود و از رنگ‌بندی نمادین خودروهای مرسدس F1 بهره می‌برد. از جمله آنها باید به یک پنل عقب خاکستری که شامل طرح های مثلثی مشکی در اطراف بخش میانی پنل عقب می شود، اشاره کرد. دو ضلع مثلث ها با رنگ فیروزه ای پوشانده شده و نوار RGB یکپارچه در ماژول دوربین نیز با رنگ فیروزه ای همراهند.

این تلفن هوشمند همچنین دارای دو نوار با طرح ریسینگ خاکستری تیره خواهد بود که به صورت عمودی در مرکز پنل عقب قرار می گیرند و برند مرسدس AMG Petronas F1 Team همراه با نشان نمادین مرسدس در گوشه سمت راست بالا وجود دارد.

تاکنون شایعات حاکی از آن است که Redmi K50 Gaming Edition دارای ابعاد 162×76×8.45 میلی متر و وزن 210 گرم است. این دستگاه احتمالا به صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED QHD+ مجهز بوده که نرخ نوسازی بالایی ارائه می دهد. برای بخش دوربین سلفی یک حسگر 16 مگاپیکسلی داشته و عقب آن سه حسگر 64/13/2 مگاپیکسلی قرار دارد. ناگفته نماند که حسگر اثرانگشت در قسمت جانبی جای گرفته است.

دستگاه جدید ردمی دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 است که باتری 4700 میلی آمپر ساعتی را دربرگرفته و به فناوری شارژ سریع 120 وات هم مجهز است. همچنین دارای موتور لرزشی خطی محور X و اسپیکر استریو دوگانه JBL است. جزئیات بیشتری دردسترس قرار نگرفته و باید منتظر ماند بزودی شرکت ردمی و شیائومی این نسخه قدرتمند گیمینگ را معرفی کنند.

در اخبار مرتبط طبق گفته یکی از افشاگران، سری Redmi K50 سال آینده معرفی خواهد شد. پیش بینی می شود که تا پایان فوریه به چین برسد. بر اساس گزارش ها، این گوشی چندین مدل خواهد داشت که با توجه به انواع مختلف سری Redmi K40 کاملاً واضح است. طبق گزارشات، این گوشی با چهار چیپست مختلف عرضه خواهد شد: کوالکام Snapdragon 8 Gen 1، Snapdragon 870، MediaTek Dimensity 7000 و Dimensity 9000.

بیشتر بخوانید  آشکار شدن اطلاعاتی از نمایشگر گوشی Redmi K70

افشای اطلاعات قبلی نشان داد که گوشی های سری K50 به همراه MIUI 13 عرضه می شوند. با توجه به اینکه معرفی در فوریه انجام می شود، دیگر جای تعجب نیست زیرا MIUI 13 خود در این ماه معرفی می شود. اکنون باید دید که آیا با MIUI مبتنی بر اندروید 12 عرضه می شود یا MIUI مبتنی بر اندروید 11.

با این وجود، هنوز زمان زیادی تا هنگامی که دستگاه را به طور رسمی در بازار ببینیم، باقی مانده است. در حال حاضر، به لطف افشاگرها و گواهینامه ها، چند مشخصات گوشی لو رفت. Redmi K50 به اسم رمز Matisse و Rubens شناخته شده که ممکن است به عنوان دو مدل با چیپ مجهز به Dimensity 9000 باشد.

ردمی K50 گیمینگ نیز با نام Matisse و چیپ Dimensity 9000 دارای صفحه نمایش با نرخ نوسازی 120 هرتز یا 144 هرتز خواهد بود. گفته می شود که این صفحه نمایش OLED است که برای امنیت بیشتر به یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش مجهز می شود. انتظار می رود که این گوشی دارای یک سیستم دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی باشد و با توجه به اینکه یک گوشی گیمینگ خواهد بود، ممکن است مکانیزم خنک کننده ای هم در آن به کار گرفته شود. این دستگاه را شاید بتوان مدل Redmi K50 Gaming Pro نامید.

علاوه بر این، انتظار می‌رود گوشی با اسم رمز Rubens مدل Redmi K50 Gaming Standard باشد که پردازنده Dimensity 7000 در آن تعبیه می شود. ممکن است دارای یک سیستم دوربین سه‌گانه 64 مگاپیکسلی و به دنبال مکانیزم خنک‌کننده مشابه Matisse باشد.

منبع

4/5 - (11 امتیاز)

نظرات در مورد : آشکار شدن اطلاعاتی از گوشی Redmi K50 Gaming Mercedes AMG Petronas Edition

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *