مایکروسافت ویژگی جدید مربوط به تقویم را به Outlook برای اندروید اضافه می کند

هیچ چیز ناامید کننده تر از نیاز به داشتن دو، سه و یا حتی چهار برنامه فقط برای اطمینان اینکه به جلسه تان به موقع میرسید یا پروازتان را از دست ندهید، وجود ندارد. از آنجایی که ما به شدت به گوشی های هوشمندمان برای برای برنامه های خود تکیه می کنیم، نیاز به چیزی داریم که این کارها را تا جایی که می شود برایمان ساده تر کند. بنا به همین نیاز، مایکروسافت ویژگی جدید مربوط به تقویم را به Outlook برای اندروید اضافه می کند تا ما راحت تر بتوانیم برنامه های خود را پیگیری کنیم.

مایکروسافت ویژگی جدید مربوط به تقویم را به Outlook برای اندروید اضافه می کند

ویژگی جدید مایکروسافت مربوط به تقویم Outlook برای اندروید چگونه عمل می کند؟

یکی از برنامه هایی که در تلاش است تا همه چیزهایی که نیاز دارید را یکجا جمع کند، Microsoft Outlook است. چه ایمیل باشد، چه تقویم یا حتی مخاطبین شما، این برنامه دسترسی بسیار راحت و آسان به آن ها را فراهم می کند. و با آخرین بروز رسانی، Outlook تبدیل به یک برنامه ضروری برای کسانی که مدت ها پیش فرصتی به آن داده بودند، شد.

ویژگی جدید مربوط به تقویم را به Outlook برای اندروید چگونه عمل می کند؟

به غیر از به روز رسانی هفتگی معمولی که شامل بهبود عملکرد و رفع اشکال بهینه سازی برنامه می شود، به روز رسانی این هفته یک گزینه جدید را فراهم می کند که به کاربران Outlook اجازه می دهد چندین تقویم را همگام سازی کنند. ویژگی جدید Outlook این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا با اضافه کردن تقویم هایی که قبلا با گوشی های هوشمندشان همگام سازی شده اند، به تمام رویدادهای خود در یک مکان دسترسی پیدا کنند. مایکروسافت ویژگی جدید مربوط به تقویم را به Outlook برای اندروید اضافه کرده و هم اکنون میتوان آن را از فروشگاه گوگل پلی دریافت کرد.

منبع :  phonearena

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پلتفرم یادگیری Flipgrid توسط مایکروسافت خریداری شد

نظرات در مورد : مایکروسافت ویژگی جدید مربوط به تقویم را به Outlook برای اندروید اضافه می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *