همه چیز درباره رویداد خبری نوکیا در 22 اکتبر

Everything you need to know about the Nokia World event on October 22

[fresh_alert color=”green”] بخش نخست[/fresh_alert]

Everything you need to know about the Nokia World event on October 22
Everything you need to know about the Nokia World event on October 22

شرکت نوکیا در 22 اکتبر یک رویداد مطبوعاتی با معرفی تازه ترین محصولات خود خواهد داشت چشم کاربران دستگاه های هوشمند به این رویداد مطبوعاتی دوخته شده است. ، به گزارش گروه علم و فناوری گروه زوم تک به نقل از وبسایت vr-zone ، نوکیا  محصولات زیر را در این رویداد به کاربران و طرفداران خود ارائه خواهد کرد برای دانستن جزئیات این رویداد با ما باشید.

اولین تحفه نوکیا ، اولین فبلت نوکیا است ، این دستگاه با نام نوکیا لومیا 1520 در این رویداد به کاربران معرفی خواهد شد ، در این رویداد که در ابوظبی امارات برگزار خواهد شد ، رویداد ابوظبی پس از مدت ها سکوت نوکیا در بازار داغ دستگاه های هوشمند در 22 اکتبر 2013 برگزار خواهد شد . البته اغلب دستگاه هایی که در این رویداد ارائه خواهد شد قبلا در اینترنت درز پیدا کرده است ، در ادامه کلیه دستگاه هایی را که هفته آینده معرفی خواهد شد را خواهیم دید.

نوکیا لومیا 1520

Nokia Lumia 1520
Nokia Lumia 1520

نوکیا لومیا 1520 دارای صفحه نمایش Full HD شش اینچی است ، که دارای یک پردازنده ی چهار هسته ای 2.2 مگاهرتزی Snapdragon 800 است ، لومیا 1520 دارای یک دوربین 20 مگاپیکسلی است ، این دوربین برای انداختن تصاویر بزرگ و با کیفیت ساخته شده است ، این دستگاه دارای حافظه 2 گیگابایتی می باشد ، همچنین دارای حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی است ، یکی از بهترین ویژگی های این دستگاه توانایی استفاده از Windows Phone GDR3 می باشد ، که در مقایسه به مدل های مشابه یکی از بهترین ویژگی های این دستگاه به شمار می رود.

توانایی بالای سیستم عامل این دستگاه یعنی Windows Phone GDR3 و صفحه نمایش Full HD آغاز راهی برای سایر رقبا خواهد بود ، این روند نوکیا باعث خواهد شد سایر شرکت ها و برند ها نیز به دنبال تولید گوشی ها و دستگاه های Full HD باشند.

برخی ویژگی های جدید در این مدل نوکیا پس از ارائه رسمی آن در 22 اکتبر معرفی خواهد شد براساس آخرین اطلاعات درز کرده ویژگی های نرم افزاری جالبی برای لومبیا 1520 ایجاد شده است.

نوکیا لومیا 2520

Nokia Lumia 2520
Nokia Lumia 2520

نوکیا لومیا 2520 اولین تبلت شرکت نوکیا برای ارائه به بازار دستگاه های هوشمند می باشد ، این دستگاه برای ارزیابی بازار رقابت این بار معرفی خواهد شد ، یکی از  ویژگی های این تبلت استفاده از فناوری Qualcomm’s Snapdragon 800 می باشد ، صفحه نمایش Full HD این تبلت نوکیا 10.1 اینچ است ، صفحه نمایش این تبلت از فناوری مولتی تاچ و زوایای دید گسترده بهره برده است ، این دستگاه شامل 32 گیگا بایت ROM، یک دوربین 6.7 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی می باشد ، این تبلت دارای یک پورت مینی اچ دی ام آی می باشد و همچنین از یو اس پی 3 هم پشتیبانی می کند. سیستم عامل این تبلت ویندوز 8.1 آر تی می باشد .

بیشتر بخوانید  رویداد خبری نوکیا در 22 اکتبر

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : همه چیز درباره رویداد خبری نوکیا در 22 اکتبر

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *