نحوه غیرفعال سازی کروم کست در اندروید

کروم کست ابزاری عالی برای پخش جریانی رسانه از برنامه های Android مورد علاقه شما در تلویزیون شما است ، اما گاهی اوقات تمایلی به انتخاب برنامه ندارید. این امر به ویژه هنگامی که مهمانان می آیند و با اعلان Chromecast برای آنها مهار می شود تا کنترل تلویزیون شما را کنترل کنند ، بسیار صدق می کند. در اینجا چگونگی غیرفعال کردن Chromecast در Android آورده شده است ، یا فقط اگر اعلان های Chromecast فقط این موارد را غیرفعال کنید.

چگونه Chromecast را در Android 10 غیرفعال کنیم

اگر می خواهید Chromecast را کاملاً در Android غیرفعال کنید، گزینه های شما محدود است. Android به خودی خود راهی مستقیم برای غیرفعال کردن Chromecast یا گزینه انتخاب از دستگاه Android 10 شما به Chromecast ارائه نمی دهد. یعنی هیچ دکمه یا تنظیماتی با برچسب Disable Chromecast وجود ندارد. هنوز هم چند گزینه دارید:

  • ریخته گری را متوقف کنید. اگر می خواهید بازیگری را که قبلاً در حال اجرا است متوقف کنید ، این ساده است. کافیست وارد برنامه ای شوید که در حال ارسال محتوا است ، روی نماد Cast شوید و روی دکمه توقف ضربه بزنید. اگر صفحه خود را آینه می کنید ، به برنامه Google Home بروید و روی اتاقی که Chromecast در آن قرار دارد ضربه بزنید سپس روی تنظیمات> توقف آینه سازی ضربه بزنید.
  • Chromecast را از تلویزیون یا برق جدا کنید. برای غیرفعال کردن موقت Chromecast و ویژگی های آن ، کافیست دستگاه را از پورت HDMI تلویزیون خود جدا کنید یا کابل برق را از دستگاه جدا کنید. در هر دو سناریو ، Chromecast شما نمی تواند با تلویزیون یا تلفن شما کار کند.
  • Chromecast را خاموش کنید. اگر Chromecast را خاموش کنید ، تا وقتی دوباره روشن نکنید ، آن را غیرفعال خواهید کرد.

چگونه Chromecast را از برنامه Home حذف کنیم

اگر دستگاه را از برنامه Google Home خود حذف کنید ، می توانید Chromecast را کاملاً غیرفعال کنید. البته این امر باعث می شود تا زمانی که دوباره آن را تنظیم نکنید ، از انتخاب برای همیشه جلوگیری کنید ، بنابراین ممکن است بهترین گزینه نباشد ، اما کار را انجام می دهد. برای حذف Chromecast:

بیشتر بخوانید  امکان جالب کروم کست برای انتقال بی سیم از گوشی به تلویزیون

1-برای شروع ، مطمئن شوید تلفن و Chromecast شما به همان شبکه Wi-Fi متصل هستند.

2-به برنامه Google Home بروید و روی اتاقی که Chromecast در آن است ضربه بزنید.

3-روی Settings ضربه بزنید.

4-روی Remove device > Remove ضربه بزنید.

نکته: اگر از نظر فنی تمایل دارید و می خواهید Chromecast را در تلفن Android خود در حین تنظیم دستگاه متوقف کنید ، فقط یک گزینه دارید: ریشه کن کردن دستگاه. اگر تلفن Android خود را روت کنید ، این امکان را دارید که سرویس های سطح سیستم مانند ریخته گری را حذف کنید. ما این را توصیه نمی کنیم مگر اینکه واقعاً بدانید که چه کاری انجام می دهید یا راحت به هم ریخته اید.

چگونه اعلان های Chromecast را در Android 10 غیرفعال کنیم

اگر Chromecast در خانه خود نصب کرده باشید ، وقتی مهمانان می آیند و به همان شبکه Wi-Fi Chromecast متصل می شوند ، ممکن است اعلانی دریافت کنند که نشان می دهد به Chromecast شما متصل هستند. ممکن است دوست نداشته باشید مهمانان این گزینه را داشته باشند و بنابراین ممکن است اعلان های Chromecast را غیرفعال کنید.

اگر این مورد باشد، خوش شانس هستید: برای آن تنظیماتی وجود دارد! برای غیرفعال کردن اعلان های Chromecast در Android 10 این مراحل را دنبال کنید:

1-تلفن Android خود را به همان شبکه Wi-Fi Chromecast متصل کنید.

2-روی برنامه Home ضربه بزنید تا باز شود.

3-روی نام اتاقی که دستگاه Chromecast در آن قرار دارد ضربه بزنید.

4-روی نماد تنظیمات ضربه بزنید.

5-به پایین پیمایش کنید و اجازه دهید دیگران به راحتی لغزنده رسانه شما را کنترل کنند به حالت خاموش / خاکستری حرکت دهید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نحوه غیرفعال سازی کروم کست در اندروید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *