معرفی گوشی هوشمند موتورولا موتو جی 7 (Motorola Moto G7)

کمپانی موتورولا از آن دسته کمپانی هایی است که مدت زمان زیادی از دنیای گوشی های هوشمند فاصله گرفت و نتوانست خود را با تکنولوژی های روز دنیا تطبیق دهد. در این میان برندهای مختلف نظیر شیائومی و هوآوی با ارائه ی جدیدترین تکنولوژی های دنیا در عرصه ی تولید گوشی های هوشمند توانست گوی رقابت را برندهایی قدیمی نظیر موتورولا و نوکیا برباید. در این میان، گویا کمپانی موتورولا تصمیم گرفت تا دوباره تکانی به خود بدهد و تغییراتی را در روند خود ایجاد نماید.

این کمپانی به تازگی در 7 فوریه ی سال جاری میلادی از گوشی هوشمند جدید خود با نام موتورولا موتو جی 7 (Motorola Moto G7) رونمایی به عمل آورد و گویا قصد دارد ادامه ی سری موتو (Moto) را ارائه نماید. مشخصات کلی موتورولا موتو جی 7 (Motorola Moto G7) شامل یک صفحه نمایش 6.2 اینچی با وضوح تصویر 1080 * 2270 پیکسل، پردازنده ی اسنپدراگون 632، چهار گیگابایت حافظه ی رم و یک دوربین 12 مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی می باشد که یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی تمامی انرژی لازم برای این دستگاه را تامین می نماید. در ادامه این قابلیت ها را با جزئیات بیشتر برای شما شرح خواهیم داد.

1.صفحه نمایش

صفحه نمایش این گوشی هوشمند یک صفحه نمایش 6.2 اینچی با رزولوشن 1080 * 2270 پیکسلی می باشد می باشد که ضریب تراکم این صفحه نمایش 403 ppi از سوی موتورولا اعلام گردیده است. تا فراموش نشده، باید بگوییم که صفحه نمایش این دستگاه یک صفحه نمایش از نوع IPS LCD می باشد. بر اساس تصاویذر منتشر شده از این گوشی هوشمند گویا موتورولا نیز تصمیم گرفته است تا نسبت صفحه نمایش به بدنه ی گوشی را بیشتر نماید و در موتو جی 7 به 82 درصد رسانیده است.

موتورولا موتو جی 7 (Motorola Moto G7)

این صفحه نمایش 6.2 اینچی در موتو جی 7 از محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس 3 بهره مند می باشد و از سنسورهای بکار رفته در زیر این صفحه نمایش می توان به سنسورهای مجاورت و حساس به نور اشاره داشت.

2.دوربین

موتو جی 7 نیز مانند سایر گوشی های پرچمدار از یک دوربین دوگانه بهره مند می باشد. این دوربین دوگانه از یک سنسور 12 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار بهره مند می باشد. گشودگی دیافراگم دوربین اول موتو جی 7 برابر با F/1.7 و پیکسل های این دستگاه 1.25 میکرومتر اعلام گردیده است. دوربین دوم 5 مگاپیکسلی می باشد که می تواند میزان عمق تصویر را برای این ماژول دوربین تعیین نماید. بالطبع این دوربین دوگانه از یک فلاش ال ای دی بهره مند می باشد.

بیشتر بخوانید  بهترین گوشی های هوشمند و مقرون به صرفه سال ۲۰۱۷؛ گلکسی اس 8 و موتو جی 5 پلاس

موتورولا موتو جی 7 (Motorola Moto G7)

در بخش فیلمبرداری این دوربین دوگانه توانایی این را دارد که کلیپ هایی با کیفیت (3840×2160 (4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه، (1920×1080 (1080p HD با سرعت 60 فریم بر ثانیه و همچنین (1280×720 (720p HD با سرعت 120 فریم بر ثانیه را به ثبت برساند. در این میان از قابلیت های دوربین این دستگاه می توان به امکان تثبیت تصویر و لرزشگیر دست اشاره داشت که در دوربین این گوشی های پرچمدار می توان به آن اشاره داشت. برقراری تماس های ویدئویی و اشتراک گذاری ویدئوها نیز برای این دستگاه مبرهن می باشد.

3.سخت افزار و عملکرد

موتورولا موتو جی 7 (Motorola Moto G7)

قلب تپنده ی این گوشی هوشمند را یک پردازنده ی اسنپدراگون 632 مدل SDM 632 چهار هسته ای با طراحی 14 نانومتری و سرعت 1800 مگاهرتز از نوع Kryo 250 تشکیل می دهد. پردازشگر گرافیکی این دستگاه از نوع آدرنو 506 می باشد که می تواند تمامی فعالیت های گرافیکی این دستگاه را در اختیار خود قرار بدهد و اجرایی کند. به همراه این پردازنده ی قدرتمند یک حافظه ی رم 4 گیگابایتی در کنار حافظه ی داخلی 64 گیابایتی می باشد و حافظه ی خارجی این دستگاه قابلیت ارتقا تا 512 گیگابایت را داراست. سیستم عامل این دستگاه اندروید 9 پای مدنظر قرار گرفته است.

4. باتری

اکنون بخش مهم این دستگاه با این میزان از قابلیت ها، باتری آن می باشد که باید حتما باید از قدرت بالایی برخوردار باشد تا بتواند پاسخگوی تمامی نیازهای آن باشد. کمپانی موتورول برای این دستگاه یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است که از قابلیت شارژ اختصاصی این کمپانی با نام Motorola TurboPower بهره مند می باشد.

 

 

بیشتر بخوانید

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی گوشی هوشمند موتورولا موتو جی 7 (Motorola Moto G7)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *