قابلیت‌های کاربردی لوازم خانگی سامسونگ را بیشتر بشناسید

سامسونگ لوازم برقی

کمپانی سامسونگ در تولید لوازم خانگی سعی در ارائه قابلیت های کاربردی بوده است ، اما این قابلیت ها شامل چه مواردی می شود را در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم با ما همراه باشید.

این یک واقعیت است که آرامش و آسایش در خانه با لوازم خانگی موجود در آن ارتباط مستقیم دارد. چون تجربه نشان داده فعالیت‌های داخل منزل کم نمی‌شود، اما لوازم خانگی خوب و مدرن باعث می‌شود که بار کمتری از وظایف خانه بر دوش افراد خانواده بیفتد. برای مثال آشپزخانه به عنوان قلب خانه باید دارای لوازمی به‌روز و هوشمند باشد که در کاهش دغدغه‌ها و مسئولیت‌های اعضای خانواده نقش موثری داشته باشد.
فناوری‌های شرکت سامسونگ نیز با هدف راحتی و آسایش هر چه بیشتر مصرف‌کنندگان و پاسخگویی سریع به نیازهای آنان طراحی شده‌ است. اضافه شدن قابلیت‌هایی همچون افزودن لباس در حین شستشو یا قابلیت شوکیس در یخچال‌های ساید‌‌ بای ساید سامسونگ و یا حتی کولرهای بدون باد سامسونگ، بخشی از تازه‌ترین تکنولوژی‌های سامسونگ است که با در نظر گرفتن رفع نیازهای جزئی و کلی مصرف‌کنندگان طراحی شده است.
در ادامه با بخشی از قابلیت‌های لوازم خانگی سامسونگ که برای راحت‌تر کردن کارهای خانه ساخته و طراحی شده اند آشنا می‌شویم.

FSR؛ همه‌ آنچه که لازم دارید
فناوری‌های جدید سامسونگ در یخچال‌های سری FSR از چند جهت به راحت‌ شدن کارهای مصرف‌کنندگان کمک کرده است. طراحی متفاوت و منحصربه‌فرد این سری از یخچال‌ها، با باز شدن درِ یخچال شروع می‌شود. در بخش یخچال یک درِ جدا (شوکیس) با محفظه‌های مخصوص طراحی شده تا مواد غذایی داخل یخچال را خیلی سریع و آسان پیدا کنید. درِ شوکیس ۶ محفظه دارد که به طور هوشمندانه‌ای طراحی شده‌اند، به گونه‌ای که تمام افراد خانواده می توانند خوراکی‌های مورد علاقه‌شان را در قفسه مورد نظر به سادگی پیدا کنند. کشوهای فریزر و بخش داخلی یخچال به شکلی عمیق و جادار طراحی شده تا مشکلی از بابت جا دادن حجم زیادی از میوه‌ها و مواد غذایی وجود نداشته باشد.
یکی دیگر از فناوری‌های استفاده شده در یخچال‌های سری FSR مجهز بودن آنها به سیستم خنک‌کنندگی دوگانه (Twin Cooling) است. در این سیستم گردش هوای بخش یخچال و فریزر از هم جداست، در نتیجه رطوبت مواد داخل یخچال تا ۷۰٪ حفظ می‌شود در حالیکه در یخچال های معمولی رطوبت تنها تا ۳۰٪ حفظ می‌شود. یعنی در یخچال‌های سری FSR سامسونگ میوه‌ها و سبزی‌ها تا دو برابر بیشتر تازه می‌مانند.
به کمک فناوری (Twin Cooling) گردش هوای بخش یخچال و فریزر از یکدیگر جدا شده است تا محتویات داخل فریزر از هوایی خشک و خنک بهره ببرند و محتویات داخل یخچال نیز به لطف گردش یکسان و مداوم هوا با داشتن رطوبت کافی مثل روز اول‌شان تازه و سالم باقی بمانند. در این یخچال‌ها تمامی طبقات از سرمایی یکسان برای تازه نگهداشتن موادغذایی استفاده می‌کند.

ادواش؛ گمشده خانه‌ها
لباس‌های فراموش‌شده که ناگهان پس از به آغاز به کار ماشین لباسشویی از گوشه کنار خانه پیدا می‌شود اصولا افسوس عمیقی را در ذهن کاربران به جا می‌گذارد. به همین دلیل شرکت سامسونگ با اضافه کردن قابلیت ادواش (Addwash‎) این امکان را فراهم کرده تا به ‌سادگی و به ‌سرعت لباس‌های فراموش شده خود را هر زمان که خواستید به جریان شستشو اضافه کنید. این قابلیت‌ برای زمان‌هایی که لباس‌های خود را با دست شسته‌اید و می‌خواهید آنها را آبکشی کنید یا با خشک‌کن آب‌شان را بگیرید، در دسترس است تا به شما در این زمینه کمک کند.
همچنین فناوری حباب‌ساز Eco Bubble دراین لباسشویی‌ها امکان شستشوی قوی لباس‌ها را حتی در دماهای پایین ارائه می‌دهد. در این حالت ماده شوینده به حباب تبدیل می‌شود، به‌سرعت در الیاف نفوذ می‌کند و به ‌آسانی کثیفی را از بین می‌برد. به این شکل از الیاف محافظت می‌شود و همچنین در مصرف انرژی صرفه‌جویی خواهد شد.

ویندفری؛ سه‌گانه سلامتی
ویندفری(WindFree) یک تکنولوژی منحصر‌به‌فرد است که تنها در جدیدترین نسل کولرهای گازی سامسونگ وجود دارد. در این سری از کولرها محیط خانه‌ها بدون بادهای مستقیم و با خلق هوایی سالم و پایدار خنک می‌شود. وجود ۲۳ هزار روزنه با ابعاد میکرو روی صفحه‌ کولر جریان هوایی بسیار آرام و مداوم را ایجاد می‌کند. این کولرها از طریق همین تکنولوژی از عملکرد دو مرحله‌ای بهره می‌برند. در مرحله اول، دستگاه وارد حالت Fast Cooling یا خنک‌سازی سریع می‌شود که در این حالت نیز محیط را ۴۳ درصد سریع‌تر از مدل‌های مشابه خنک می‌کند. پس از رسیدن دمای اتاق به مقدار تنظیم شده، بدون نیاز به تغییر در تنظیمات، کولر به وضعیت بدون باد وارد می‌شود و جریان ملایم هوا در فضا جاری می‌شود.
از سویی دیگر کولرهای گازی ویندفری سامسونگ دارای یک فیلتر تخصصی برای پاک و سالم نگه داشتن هوا در خانه هستند. این فیلتر از سه لایه تشکیل شده است که باعث حفظ کیفیت هوای سالم در محیط داخلی می‌شود و می‌تواند 99.9٪ باکتری‌ها و ذرات معلق در هوا را کاهش دهد. ذرات‌، الیاف و حتی موهای حیوانات هم در فیلتر سه لایه ویندفری سامسونگ قرار می‌گیرند و باعث عدم نفوذ باکتری‌ها و ایجاد حساسیت می‌شوند. فیلتر به گونه‌ای طراحی شده که اعضای خانواده بتوانند خیلی راحت آن را باز کنند و با کمک آب و یا مواد شوینده فیلتر را شستشو دهند و تمیز کنند.
علاوه بر این، فناوری دیجیتال Inverter Boost با بهره‌وری انرژی‌، دمای مورد نظر شما را با کمترین نوسان حفظ می‌کند و باعث کاهش مصرف انرژی تا 73٪ می‌شود و به این صورت هزینه برق مصرفی خانواده نیز کاهش می‌یابد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : قابلیت‌های کاربردی لوازم خانگی سامسونگ را بیشتر بشناسید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *