عینک هوشمند Vuzix در راه است

عینک هوشمند Vuzix در راه است

پلتفرم Ultralite OEM چیزی شبیه به یک طراحی مرجع همه در یک برای عینک های هوشمند نسل بعدی Vuzix است. سازنده ادعا می کند که فرم فاکتور جدید و سبک وزن برای عینک های بی سیم و متصل به گوشی های هوشمند می تواند از “قابلیت های رو به رشد سریع” Visual GPT یا OpenAI برای واقعیت افزوده درجه مصرف کننده (AR) یا برنامه های کاربردی نمایش هدآپ استفاده کند.

Vuzix ممکن است بیشتر برای عینک های هوشمند یا سایر تجهیزات واقعیت افزوده که ممکن است در محل کار استفاده شود شناخته شده است. با این حال، آخرین محصول خود را به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان مصرف‌کننده بیشتر معرفی می‌کند، اما نام تجاری آن‌ها را به عنوان یک عینک جدید سبک وزن و پیچیده معرفی می‌کند.

سازنده دستگاه سرپوش حتی یک قاب “فشن رو به جلو” را برای Ultralite OEM ایجاد کرده است که جرم کلی عینک مرجع را با وجود عمر باتری 2 روزه آن به 38 گرم (گرم) کاهش می دهد.

پس از آن، پلتفرم همچنین اجازه می دهد تا سنسورها یا میکروفون های اضافی اضافه شود. این موتور به‌صورت استاندارد دارای موتور میکرو نمایشگر سفارشی Vuzix و اپتیک‌های راهنمای موج تک‌چشمی «پیشرفته» است که برای هدایت محتوای هد بالا به لنزهای عینک رتبه‌بندی شده است.

نمایشگر به‌دست‌آمده شامل «تمام اطلاعات مهم» است که برای پخش جریانی از تلفن هوشمند آیفون یا اندروید کاربر ضروری است، به طوری که آنها بتوانند آن را بررسی کنند یا از خدماتی مانند ترجمه، ناوبری یا مدیریت سفر استفاده کنند و رضایت خود را ترک کنند. آن را در همان زمان در جیب خود.

Vuzix Ultralite همچنین برای یکپارچه‌سازی «برنامه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند ChatGPT و جستجوی بصری» رتبه‌بندی شده است تا اعتبار AR روزمره نسل بعدی خود را تقویت کند. با این حال، اولین جفت عینک هوشمند مبتنی بر این پلتفرم جدید OEM هنوز ظاهر نشده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : عینک هوشمند Vuzix در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *