سامسونگ Galaxy M32 و کسب تاییدیه BIS

سامسونگ Galaxy M32 و کسب تاییدیه BIS

شرکت سامسونگ در نظر دارد بزودی گوشی هوشمند میان رده جدیدی را به نام Galaxy M32 معرفی کند که در حقیقت همان A32 است و مشخصات کلیدی نسبتا متفاوتی دارد. همچنین سخت افزار جدیدی هم در کار است.

سامسونگ کهکشان M32 که به تازگی منتشر شده اخیراً در سایت گواهینامه های Geekbench و DEKRA مشاهده شده است. اطلاعات تازه به اشتراک گذاشته شده توسط My Smart Price نشان می دهد که Galaxy M32 از دفتر استاندارد هند (BIS) تأیید کرده است ، که نشان می دهد به زودی در هند راه اندازی می شود. احتمالاً ممکن است اواخر این ماه در هند شکسته شود.

گواهینامه BIS Galaxy M32 هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات آن نشان نداده است. شماره مدل دستگاه SM-M325F / DS است. این نشریه گزارش داد که باتری در سایت صدور گواهینامه SafetyKorea مشاهده شده است.

تصویر زنده باتری تلفن نشان می دهد دارای شماره مدل EB-BM325ABN است. توسط NAVITASYS India private limited در هند تولید می شود. گواهینامه DEKRA نشان داده است که مقدار معمول باتری M32 6000 میلی آمپر ساعت است.

لیست Geekbench سامسونگ Galaxy M32 نشان داد که از چیپست Helio G85 ، 6 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 11 بهره می برد. مشخصات دیگر Galaxy M32 4G هنوز مشخص نیست. گزارش ها ادعا کرده اند که M32 مبتنی بر گوشی هوشمند Galaxy A32 خواهد بود.

گلکسی A32 به صفحه نمایش 6.4 اینچی S-AMOLED مجهز است که وضوح تصویر + HD ، نرخ تازه سازی 90 هرتز و اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش را ارائه می دهد. دستگاه مجهز به چیپست Helio G85 و حداکثر 8 گیگابایت حافظه رم است. حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی و یک اسلات کارت microSD به کاربران ارائه می دهد.

A32 دارای یک دوربین جلوی 20 مگاپیکسلی و پوسته عقب آن دارای یک سیستم دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی + 8 مگاکسل + 5 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل است. این یک باتری 5000 میلی آمپری دارد که از شارژ 15 وات پشتیبانی می کند. A32 با سیستم عامل Android 11 مبتنی بر One UI 3.1 از قبل نصب شده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سامسونگ به استفاده از گرافیک AMD در پردازنده خود ادامه می دهد

نظرات در مورد : سامسونگ Galaxy M32 و کسب تاییدیه BIS

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *