دوچرخه برقی Heybike Tyson معرفی شد

دوچرخه برقی Heybike Tyson معرفی شد

دوچرخه برقی Heybike Tyson رونمایی شد. آخرین پیشنهاد Heybike با یک موتور الکتریکی 750 واتی و پشتیبانی از مجموعه ای از ویژگی های مدرن ارائه می شود. تایسون دارای فرم فاکتور تاشو و سیستم تعلیق دوشاخه جلو هیدرولیک است. ترمزهای دیسکی این دوچرخه قدرت توقف عالی را ارائه می دهد و طراحی یک تکه تاشو آن را کاملاً در برابر رقبای خود قرار می‌دهد.

جدا از ساختار تاشو، Heybike Tyson دارای یک قفسه عقب و موقعیت بهینه باتری است. به خوبی با ENGWE مطابقت دارد، اما Heybike می‌گوید تایسون با مجموعه‌ای از ویژگی‌های مدرن، آرامش بیشتری را ارائه می‌دهد. از اتصال شبکه 4G، بلوتوث و GPS با اعلان‌های فشاری پشتیبانی می‌کند. هنگامی که دوچرخه الکترونیکی از موقعیت پارک خود خارج می شود، اعلان GPS به مالک هشدار می دهد.

بیشتر بخوانید : حتما از صفحه بهترین برند اسکوتر برقی هم دیدن کنید.

تایسون دارای یک برنامه تلفن همراه همراه است که اطلاعات مربوط به سفر (وضعیت باتری، مسافت پیموده شده، ناوبری و گزارش وضعیت کلی) را به کاربر می دهد. باتری 48 ولت / 15 آمپر ساعتی تایسون برد کمک پدال را 55 مایل و 40 مایل بدون کمک پدال ارائه می دهد. تایسون دارای یک صفحه نمایش 7 اینچی TFT برای تعدیل قدرت و سرعت در هنگام سواری است. این دوچرخه دارای حداکثر سرعت 28 مایل در ساعت (45 کیلومتر در ساعت) است و یک وسیله نقلیه کلاس 2 است. این خودرو دارای دنده 7 سرعته شیمانو است و در سه رنگ آبی، سبز و مشکی عرضه خواهد شد.

هی‌بایک می‌گوید دوچرخه‌های الکترونیکی تایسون از اول مارس ۲۰۲۳ در وب‌سایت این شرکت برای پیش‌سفارش باز خواهد شد. این با قیمت پیش فروش انحصاری 1699 دلار برای افراد در لیست انتظار ارائه می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دوچرخه برقی Heybike Tyson معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *