انتشار دهندگان پیامک جعلی فروشگاه های افق کورش تحت تعقیب و پیگرد قانونی قرار گرفتند

فروشگاه های افق کورش

فروشگاه های افق کورش | این روزها بسیاری از افراد سودجو قصد دارند وضعیت بازار کشور را ملتهب نمایند و شهروندان را دچار وسوسه نمایند. در این میان فروشگاه هایی نظیر افق کورش بسیاری از مایحتاج افراد را با قیمت های مناسب تامین می نمایند که اخیرا سودجویان تصمیم به اغفال اذهان عمومی به نام این فروشگاه های زنجیره ای گرفته اند.

فروشگاه های افق کورش

به گزارش زوم تک، با ایجاد شکایت شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، عاملان انتشار پیامک جعلی از سوی این فروشگاه تحت تعقیب و پیگرد قانونی قرار گرفتند. به نقل از سامانه ی خبری این فروشگاه های زنجیره ای، به دنبال انتشار پیامکی جعلی در شبکه های مجازی با طرح این موضوع که با ارسال کدملی به شماره تماس 5000499 و شامل شدن برای دریافت سبد کالا، تا حداکثر مبلغ 200 هزارتومان از فروشگاه های افق کوروش رایگان خرید نمایید، به اطلاع تمامی ملت و مشتریان عزیز می رساند که این پیامک به هیچ عنوان واقعیت ندارد و از ریشه و اساس تکذیب می گردد.

فروشگاه های افق کورش

به تازگی افرادی ناشناس در ضمن انتشار اکاذیب و به منظور تشویش اذهان عمومی و ایجاد جوی نامتناسب نسبت به این فروشگاه زنجیره ای، به انتشار پیامکی های تقلبی و خلاف واقع اقدام کرده اند. واحد حقوقی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به دنبال تعقیب و مجازات عاملین، شکایت کیفری را در دستور کار خود گذاشت و در ضمن دریافت دستور از مقامات قضایی کشور، پروسه ی تحقیقات در این خصوص از طریق مراجع قضایی و پلیس فتا را آغاز نمود و در دست بررسی می باشد.

در نهایت از شهروندان محترم درخواست می گردد که به منظور اطلاع از جدیدترین خبرها و رویدادهای مرتبط با فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به وب سایت این شرکت با آدرس okcs.com مراجعه کنند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  توجه : این صفحه به دستور کارگروه کمیته فیلترینگ حذف گردید

نظرات در مورد : انتشار دهندگان پیامک جعلی فروشگاه های افق کورش تحت تعقیب و پیگرد قانونی قرار گرفتند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *